rosasofa Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det noen som vet hva dette er og hva det brukes til? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Håndrem til akmera? *Kamera Endret 8. februar 2010 av Inc Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 det er en sak som gjør det med behagelig å holde kameraet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du monterer den i skrufestet under og i det ene kamerareim festet,det gjør at du holder kameraet rimelig komfortabelt med en hånd. Noe alla dette,ikke lik men funksjonen er den samme. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Synes det ikke ligner. Hvor stor er den ? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har Canon begynt å selge bh innlegg? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Synes det ikke ligner. Hvor stor er den ? Hand Grip Strap for Canon. Endret 8. februar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Sånn som den er avbildet er det absolutt ingenting. Det er en del av en Canon E-1, men mangler reima og spennene for å feste den i kamera. Den festes forøvrig ikke i skruefestet, som Nautica sier, men i ett eget feste avsett til dette formålet som finnes på alle Canons batterigrep og kameraer i 1D-serien. En av de tingene jeg savner etter å ha gått fra Canon til Nikon er den geniale E-1-reima, som gjør det så behagelig å holde i kameraet over lengre tid, og spesielt med tung optikk. Nikon-kameraer har ikke feste for ei sånn reim, og en sånn løsning som festes i skruefestet er uaktuell fordi den kommer i konflikt med stativplata, og vil ikke være like stødig som E-1 fordi den ikke er festet langt nok ut på siden av kameraet. Edit - her er to bilder av den i aksjon: Endret 8. februar 2010 av ventle Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har Canon begynt å selge bh innlegg? HAHA! Dagens! Jeg skal putte min inn i bhen til samboeren min i kveld. Skal se om det merkes i morgen. :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har Canon begynt å selge bh innlegg? HAHA! Dagens! Jeg skal putte min inn i bhen til samboeren min i kveld. Skal se om det merkes i morgen. :!: det er jo også en måte å ødelegge det forholdet på... Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Til din store skrekk tar nok min samboer det knusende med ro og får en god latter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå