Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nytt facebook design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk det nye designet for noen minutter siden. Er det flere som har problemer med "siste nytt"? Hver gang jeg oppdaterer er det tilfeldig hvilke poster som kommer frem.

Noen ganger er det 20 minutter siden forrige oppdatering, neste gang er det 3 sekunder siden. Andre ganger er det ingenting.

Lenke til kommentar

Fikk det nye designet i kveld, mange jeg kjenner har hatt det i mange dager.

Bare å vente altså :)

Og Nei, det er ikke nettleseravhengig.

Logget ut av min konto og inn på en annen's i går og da kom det nye designet frem, logget inn på min og da var det gamle der igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er ganske mange ting som irriterer meg med den nye versjonen, blant annet hvis du trykker på "hvis alle venner" til venstre, popper menyen helt på andre siden av skjermen opp, og notifications følger ikke med nedover.

Nyt den forrige mens du kan sier jeg.

Lenke til kommentar

Jeg fikk det i dag. Jeg skjønner ikke hva folk klager over? Forandring fryder :)

Eneste jeg ikke liker er at på statusoppdateringene kommer det hvem dine venner ble venner med eller hvilkene grupper de ble med i. Unødvending! Eller er det bra :D

Lenke til kommentar

Hei.

Noen som vet om det går å sette opp så man får statusoppdateringer som hovedside (Hjem)? Virker som den muligheten forsvant ved denne oppdateringen. Jeg gir egentlig blanke i hvilke grupper og applikasjoner folk melder seg på... Det funker fint ved å trykke "venner" -> "Statusoppdateringer", da får jeg opp det jeg ønsker. Men hadde vært fint å kunne velge dette som førsteside. Synes "Nyhetsoppdatering" bare blir rotete.

Q

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...