p0pc0rn Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei. Lurer på om det er noen som vet hvordan man får det "nye facebook"? Har fortsatt den gamle designet, den oppdaterte ikke til det nye hos meg av en eller anne grunn. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva slags internetttjeneste bruker du? Mozilla, Opera, Explorer, Safari?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det kommer etterhvært. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 det er stygt ikke ønsk deg det... men du får det ettervært ! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Bruker Safari Lenke til kommentar
dico Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg fikk det nye designet for noen minutter siden. Er det flere som har problemer med "siste nytt"? Hver gang jeg oppdaterer er det tilfeldig hvilke poster som kommer frem. Noen ganger er det 20 minutter siden forrige oppdatering, neste gang er det 3 sekunder siden. Andre ganger er det ingenting. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fikk det nye designet i kveld, mange jeg kjenner har hatt det i mange dager. Bare å vente altså Og Nei, det er ikke nettleseravhengig. Logget ut av min konto og inn på en annen's i går og da kom det nye designet frem, logget inn på min og da var det gamle der igjen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er ikke helt stabilt, noen ganger kommer det ikke nyheter opp. Så bare vent og vær tålmodig. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Har hørt folk sier den gamle var bedre. Hva synes dere? Lenke til kommentar
dico Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har hørt folk sier den gamle var bedre. Hva synes dere? For utenom buggene som er i den nye, så synes jeg den er mye bedre strukturert enn den gamle. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tenkte forresten det var greit å ta dette her; Hvordan får man det gamle-gamle designet som var før den forrige? Lenke til kommentar
frds Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har foreløpig ikke fått det, men har sett det... håper ikke jeg får det med det første. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er ganske mange ting som irriterer meg med den nye versjonen, blant annet hvis du trykker på "hvis alle venner" til venstre, popper menyen helt på andre siden av skjermen opp, og notifications følger ikke med nedover. Nyt den forrige mens du kan sier jeg. Lenke til kommentar
frds Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Der var det nye facebook... meget skuffet sålangt. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg fikk det i dag. Jeg skjønner ikke hva folk klager over? Forandring fryder Eneste jeg ikke liker er at på statusoppdateringene kommer det hvem dine venner ble venner med eller hvilkene grupper de ble med i. Unødvending! Eller er det bra Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Der var det nye facebook... meget skuffet sålangt. Hvorfor er du skuffet? Syns det var store forbedringer. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Endeli en facebook forandring som jeg med stor glede kan si at var bedre en den forrige. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Endeli en facebook forandring som jeg med stor glede kan si at var bedre en den forrige. Enig. Det forrige designet var virkelig møkk og hadde ingen brukervennlighet overhodet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Etter ca 1 dag med det nye designet, har spammen fra 100 venner om at det nye designet suger endelig forsvunnet! Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei. Noen som vet om det går å sette opp så man får statusoppdateringer som hovedside (Hjem)? Virker som den muligheten forsvant ved denne oppdateringen. Jeg gir egentlig blanke i hvilke grupper og applikasjoner folk melder seg på... Det funker fint ved å trykke "venner" -> "Statusoppdateringer", da får jeg opp det jeg ønsker. Men hadde vært fint å kunne velge dette som førsteside. Synes "Nyhetsoppdatering" bare blir rotete. Q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå