david^ Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Etter å ha installert SP 1, legges de i legg til/fjern programmer. Betyr dette da at jeg har arkivert/tatt backup på filene slik at jeg kan trygt avinstallere dem fra PC? Husker ikke om jeg gjorde det :? På forhån takk. D. Lenke til kommentar
enl Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det er mulig å avinstallere SP1 hvis du godtok arkivering av gamle filer under installasjonen. Vet ikke om det var dette du lurte på da :smile: Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg mener standard valg under installasjon av SP1, er at den tar backup... Så hvis du ikke bevisst gikk inn og endret det, har den lagd en backup. Mener også at den lager en mappe som heter $NtServicePackUninstall$ i Windows-mappen hvis den har lagd backup. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Mener også at den lager en mappe som heter $NtServicePackUninstall$ i Windows-mappen hvis den har lagd backup. Nåja... Det er jo en Windows 2000 jeg sitter på nå, da... Så det kan jo være at mappen kalles noe annet i Windows XP... Lenke til kommentar
david^ Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Men... Når jeg så skal avinstallere fra Legg til/fjern programmer så sier den at jeg kan risikere at noen programmer ikke sikkert vil fungere som de skal og ramser opp de. Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil jo avinnstallere SP 1 Mvh David. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå