vale Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvor mange nordmenn spiller Warhammer?jeg mener ikke den pcs spille, som er kjempe godt likevel...men jeg mener den original spillen...med figuriner....osv.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 40K eller vanlig? er uansett endel Lenke til kommentar
vale Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 begge to!jeg begynte i 9 år siden med 40k men jeg foretrekker fantasy nå. jeg spiller dark eldar og wood elves.. hva om deg? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 jeg spiller ikke lengre, har endel kamerater som gjør det dog. Lenke til kommentar
vale Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 litt synd, da.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 hehe, jeg fikk meg andre dyre hobbyer mens jeg haddespillpause fant uansett dette forumet: Norsk Warhammer forum kikket der noe? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) dysleksi tråd? nei, warhammer. kan for øverig minne om retningslinjene på diskusjon.no Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende Endret 9. februar 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 lekte litt med 40k når jeg var liten, nå driver jeg med historisk wargaming Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) dysleksi tråd? orddelingstråd? Endret 9. februar 2010 av Ayb Lenke til kommentar
2cool Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 haha, for det var ikke med vilje Lenke til kommentar
TJ91 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Broren min og en venn prøvde det. De synes det sugde:P Lenke til kommentar
vale Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 hehe, jeg fikk meg andre dyre hobbyer mens jeg haddespillpause fant uansett dette forumet: Norsk Warhammer forum kikket der noe? takk, da! jeg kikker der...bare for nysgjerrighet, for jeg tror ikke at jeg skal i Nrge til å spille...litt vanskelig å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå