Ben =) Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Hallo folkens! Morn til alle dere som kan det meste om det meste Jeg er lærling innen elektrobransjen, men er ikke helt færdig med utdanningen. Etter fagbrev tenker jeg å ta ett jobbår, så blir det ingeniørutdanning etter det. Mangler spesiellstudiekompetanse, men tenkte å søke så æ kan ta eksamen og lære litt utnom ..uansett..dette har ingen betydning om hva jeg egentlig lurerpå, men har det altså litt travelt med utdanning uansett! Jeg har veldig lyst å lære meg språk! å lurer på om det finnes ett program som "lærer" deg språk? Var nettopp ute å reiste til Afrika, og på flyet (KLM) var det ett språkprogram som ga deg muligheten til og lære språk enkelt ved å si ord og tall som du senere skulle bruke i settninger eller spill. Programmet var GENIALT! lærte nokk Italiensk og Spansk til ån kunne forstå og snakke litt nå, men har lyst å lære mere (øøø, ja, norsken min børr vell også forbedres ) Vet dere om noe? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Rosetta stone? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Flyttet denne til Språk jeg. Kunne godt hørt hjemme under Annet om programvare også, men trådstarter får nok forhåpentligvis mer relevant hjelp her. Tilbakemeldinger tas som vanlig på PM Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Livemocha er et gratis online språkkurs som jeg syns fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Ben =) Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, Tenkte den kanskje hørte til på ett anna felt enn samfunn.. Ska sjekke ut forslagene. Takk! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 24. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2010 Pimsleurs språkprogram fungerer utmerket, du må bare forstå basic engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå