-Enigma- Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei, brodern har for en tid tilbake kjøpt seg en acer aspire 7738g, problemene har vært der igrunn helt fra starten, den kom med vista, og problemet er at den bare fryser og 'hard' restart er det eneste som fungerer. Etterhvert så vi oss ganske lei problemet og installerte w7 problemet er bare forverret, nå fryser den i ett sett, ofte før en kommer seg til login screen også! Etter litt søking på nettet, har jeg muligens funnet ut at det er skjermkort driveren (skjermkort: geForce GT 130M) som er problemet, er det noen andre der ute som har denne laptoppen og har samme problemene, eller noen som vet hva som kan gjøres for å bli kvitt problemet? På forhånd takk -enigma Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Samme laptop, men har ikke opplevd samme problemet. Hvor hentet du driveren? Acer eller Nvidia sine arkiver? Anbefaler uansett å bruke den driveren Acer har i sine arkiver da denne inneholder innstillinger som er tilrettelagt maskinen. Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har brukt nvidia sine, trodde Acer hadde samme driverne på sin hjemme side, men da skal vi gi det et forsøk, takk! Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 takker, da fungerer pcen som den skal! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det var driveren som gjordet det? Fint jeg kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå