ebe Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Skal kjøpe kabinettvfite til mitt Aopen Midi kab. Hva bør jeg kjøpe? har ikke peil. på sånne vifter. De må ikke bråke. Og en ting til: tenkte å kjøpe en spenningsregulator til min Taisol vifte for å dempe støy. Fungerer det bra? Lenke til kommentar
ebe Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 kan jeg bruke Zalman Fan Mate 1? Lenke til kommentar
Preben_Bruun Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Fan Mate går fint ann å bruke på Taisol viften, men hold et øye med temperaturen i begynnelsen.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 sjekk ut denne: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet15.htm AKIRA Lenke til kommentar
baquero Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Gjør som jeg skal gjøre senere i dag... Send inn en bestilling til Microplex på en 80x80 mm Papstvifte. I tillegg trenger du en trakt. Regner med at en 19 dB-vifte holder lenge til min XP1700+. Baq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå