albions Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Eg ender som oftes ikkje opp med noe telefon nr, kommer aldri på og spørre . Det som eg pleier å ende opp med er å bli lagt til på facebook dagen etter på . Å sjenke ei jente full funker fint det, heilt til dagen etterpå da hun har glemt alt Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Forresten, et alternativ til at du drikker deg full, er jo å skjenke henne drita Bør kanskje ikke gjøre det med respekt for ditt eget rykte, men det er iallfall lett og skjenke norske jenter. Ser ut som tankegangen deres er "oida. Der fikk jeg gratis drikke. Oida, enda mer. Kan vel ikke si nei når det er så dyrt. Tjener jo masse penger" og de blir drita... Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, er ikkje intressert i å dra på meg dårlig rykte for å si det sånn Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 "Halla! Likte den dressen du hadde på deg. Keegt" altså bare en sånn liten kommentar som setter i gang litt snakk. Mest uinteressante er sånn "Hei jeg heter det og det, jeg er der i fra og der i fra" det blir for formelt og stivt etter min mening. Jeg hadde satt mer pris på "Jeg heter Ola fra Toten, der jeg bor i en kjellerleilighet hos Mamma og hennes nye mann! Jeg er skikkelig glad i sci-fi filmer, er du?" - fremfor alt som sier "keegt" Lenke til kommentar
Dine Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 "Halla! Likte den dressen du hadde på deg. Keegt" altså bare en sånn liten kommentar som setter i gang litt snakk. Mest uinteressante er sånn "Hei jeg heter det og det, jeg er der i fra og der i fra" det blir for formelt og stivt etter min mening. Jeg hadde satt mer pris på "Jeg heter Ola fra Toten, der jeg bor i en kjellerleilighet hos Mamma og hennes nye mann! Jeg er skikkelig glad i sci-fi filmer, er du?" - fremfor alt som sier "keegt" Haha, jeg kunne faktisk ikke vært mer enig :!: Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå skal det nevnes at eg flytter inn i splitter ny leilighet neste måned, er det noe smart å hinte litt om det vist eg kommer i godt lag med ei som eg liker? Så kansje det kan bli noe besøk ut av det også? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Litt OT men, hva er "keegt" for et støggt uttrykk egentlig? Er vel ingen som går rundt å sier det, det må i så fall være sossen fra bærum? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvis noe bruker ordet "keegt" så burde det blinke noen varsellamper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå