glennm95 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei! Jeg har en stasjonær som jeg skal selge får rundt 6000 kr... og kjøpe en ASUS G71 av onkelen min... han skal ha 7000 kr for den... (ny pris i norge er ca 15000 - 20000 kr) Er det verdt og gjøre dette? Spec: Cpu : Intel Core 2 Duo P8700 2.57Ghz (opptil 2.8Ghz) Ram : 6Gb (tror det er DDR3. er ikke sikker) GPU : GTX 260M 1GB GDDR3 hdd: 500 GB 17.3" skjerm... og Gratis oppg. til Windows 7 Home Premium 64-Bit Bilder: NB! om dette emnet er plasert på feil tema så må jeg unskylde meg. jeg viste ikke helt hvor det skulle ligge hen... Takk for hjelpen på forhånd Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvis ny pris i Norge er 15-20 000 hvorfor spør du om den er verdt det? Noe å tenke på er om du forventer ca 6000 kr igjen for din stasjonære tipper jeg du får ca 4-4500 kr da alt for mange overvurderer verdien på datautstyret sitt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Norsk pris på 15-20k høres drøyt ut. Men du gjør ett meget godt kjøp for 7k. Endret 8. februar 2010 av Blåbær Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Din stasjonære PC er ikke verdt like mye som du skal ha for den desverre. Ville ikke gitt mer enn 4K for den... Men den bærbare PC-en til onkelen din hadde garantert jeg slått til på, ser ut som et ypperlig tilbud for en som trenger en bra bærbar PC til ikke så alt for høy pris De som ligger i det segmentet ligger på rundt 11K tenker jeg meg, så 7K er ikke så dårlig. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Hvis ny pris i Norge er 15-20 000 hvorfor spør du om den er verdt det? Noe å tenke på er om du forventer ca 6000 kr igjen for din stasjonære tipper jeg du får ca 4-4500 kr da alt for mange overvurderer verdien på datautstyret sitt. ja.. jeg lurer på om det er verdt det... jeg får en dårligere data som alle vennene mine sier. men så er jo laptopen endel mer verdt også da... Din stasjonære PC er ikke verdt like mye som du skal ha for den desverre. Ville ikke gitt mer enn 4K for den... Men den bærbare PC-en til onkelen din hadde garantert jeg slått til på, ser ut som et ypperlig tilbud for en som trenger en bra bærbar PC til ikke så alt for høy pris De som ligger i det segmentet ligger på rundt 11K tenker jeg meg, så 7K er ikke så dårlig. 4K??? jeg ga 7000 kr for den ny får rund 2 MND siden mann .. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 4K??? jeg ga 7000 kr for den ny får rund 2 MND siden mann .. ja men mannnnn :O du må forstå mann, _JEG_ ville ikke gitt mer enn 4K Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 okey... men vil bare vite om denne handelen er noe vits og gjennomføre jeg Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 4K??? jeg ga 7000 kr for den ny får rund 2 MND siden mann .. Hadde du solgt den dagen etter hadde du trolig ikke fått mer enn 5000 kr, sånn er det desverre. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 kan ikke vi bare drite i stasjonæren? jeg vil bare vite om det er verdt og gå over til den laptopen Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Den selges HER for 7209 Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Laptopen yter dårligere enn din stasjonære, men hvis det ikke er noe gale med laptopen, og du heller vil ha en laptop med god ytelse, ville jeg valgt laptopen. Den selges HER for 7209 Nei! Den du linker til har fryktelig dårlig skjermkort. Dårligere prosessor. Annen HD. Annet design Hvordan får du til at det er samme laptop? Endret 8. februar 2010 av EivindS_ Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Ok. takk for hjelpen folkens. skal legge ut dataen min på finn og sjekke om jeg får det jeg ønsker. fins jo mange dumme folk i verden ;P men 1 ting till. er det noen som vet hvordan denne laptopen tar GTA IV og COD MW 2? Endret 9. februar 2010 av glennm95 Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 --------------------------------------emnet avsluttet--------------------------------------- Innhold: Overgang fra stasjonær til Laptop... Konklusjon: om jeg vil ha en laptop med god ytelse istede. så er dette noe og slå til på! Takker får hjelen folkens! (minus de som har stridd om feil stasjonær) Mvh Glennm95 Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 MW2 vil gå veldig greit. I GTAIV vil du CPUen holde laptopen tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå