albions Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei! Eg var ein bamse på rundt 94Kg som var alt for glad i cola og sjokolade. Dette har eg nå sluttet med og har gått ned til rundt 77Kg. Men mage fettet er ikkje like lett å bli kvitt som kiloene for å sei da sånn. Er det noen form for egentrening som kan hjelpe på dette. Sittups er vell ganske effektivt men blir kjedelig i lengden, er det noen andre former for trening eg kan drive med for litt variasjon? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Løping og kaloriunderskudd er tingen. Ellers er generell styrketrening å anbefale. Lenke til kommentar
albions Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Løping og kaloriunderskudd er tingen. Ellers er generell styrketrening å anbefale. Takk for svar! Ka slags styrketrening då? Armhevinger, manualer osv? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Situps er vel ikke noe bra alternativ, du legger på deg muskler som blir skjult under magefettet, og det vil da bare se ut som du har mer fett. Det jeg vil anbefale deg er å springe intervaller. Og det viktigeste av alt er at du ligger i kaloriunderskudd, men siden du har gått ned såpass mye så vet du sikkert nok om hva du skal spise Ta ett bilde nå, og se om 2 uker. Du vil garantert se forandringer. EDIT: såg at han over her sa akkurat det samme Endret 8. februar 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 En god kombinasjon av cardio og styrketrening . www.stronglifts.com sitt program er virkelig å anbefale! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 500 kcal i underskudd + 500 kcal i arbeid som i springe/gå/jogge etc. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Stemmer som det står over meg. Det er alltså pr dag. Situps er vel ikke noe bra alternativ, du legger på deg muskler som blir skjult under magefettet, og det vil da bare se ut som du har mer fett. Det går ikke an å si, man vil ikke bygge masse på et kcal-underskudd uten en veldig nøye kostholdsplan. Men styrketrening 3x uka er anbefalt, for å holde på muskelmassen på et kcal-underskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå