Gå til innhold

Trenger tipps for å bli kvitt mage fettet.

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg var ein bamse på rundt 94Kg som var alt for glad i cola og sjokolade. Dette har eg nå sluttet med og har gått ned til rundt 77Kg. Men mage fettet er ikkje like lett å bli kvitt som kiloene for å sei da sånn. Er det noen form for egentrening som kan hjelpe på dette. Sittups er vell ganske effektivt men blir kjedelig i lengden, er det noen andre former for trening eg kan drive med for litt variasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Situps er vel ikke noe bra alternativ, du legger på deg muskler som blir skjult under magefettet, og det vil da bare se ut som du har mer fett.

Det jeg vil anbefale deg er å springe intervaller. Og det viktigeste av alt er at du ligger i kaloriunderskudd, men siden du har gått ned såpass mye så vet du sikkert nok om hva du skal spise ;)

Ta ett bilde nå, og se om 2 uker. Du vil garantert se forandringer.

EDIT: såg at han over her sa akkurat det samme :p

Endret av TheFighter94
Lenke til kommentar

Stemmer som det står over meg.

Det er alltså pr dag.

Situps er vel ikke noe bra alternativ, du legger på deg muskler som blir skjult under magefettet, og det vil da bare se ut som du har mer fett.

Det går ikke an å si, man vil ikke bygge masse på et kcal-underskudd uten en veldig nøye kostholdsplan.

Men styrketrening 3x uka er anbefalt, for å holde på muskelmassen på et kcal-underskudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...