Gavekort Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei! Har ikke behov for å være anonym, vedder på at de fleste har vært borti det samme. Så situasjonen er at jeg ikke har kommet over ei jente jeg har likt i 2 år nå. Var skråsikker på at flammen var død, men det var den tydeligvis ikke. Nå sitter jeg her uten noen form for kontakt med henne, men jeg har en følelse på at hun (på en eller annen merkelig måte) liker meg; uansett hvor dumt det måtte høres ut. Jeg sitter her uten noen motivasjon til å spørre henne ut. Hun kommer aldri, aldri, aldri til å ta motivasjonen, med andre ord: Veldig sjenert, pluss en til "veldig". Nytten deres kommer her: Noen protips til å overvinne min mangel på motivasjon og mine negative tanker? Jeg vet allerede om "just do it" trikset. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er hun singel? Hvorfor har du så dårlig motivasjon og negative tanker? Hva konkret gjør at du føler at du tror hun liker deg? Hvor ser du og møter henne? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Kan vedde foten min på at hun aldri har rørt en gutt. Jeg er en negativ person, i tillegg til at jeg har prøvd alt for lenge nå. Vet ikke om hun likerliker meg, men jeg vet hvordan hun er og hun gir mange signaler på hennes egne sære måte. Jeg ser henne så og si aldri, har gått i klasse med henne på ungdomsskolen og ser henne 2-3 ganger i måneden på min nåværende skole. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg sliter med det samme, går ikke på skole lenger da. Du MÅ prøve før dere er ferdig og alle forsvinner hver til sitt..Få msn/ mobil nummer og bli litt mer kjent eller så kan du bare spørre om kino en dag du treffer henne i gangen elns. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har stalket henne ut og inn (ikke på den skumle måten), hadde mobilnummeret en gang, Facebook har jeg, MSN har jeg... Ja. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Metode for å overvinne din idiotiske logikk. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sett deg ned og tenk nøye over hva som er det absolutt værste som kan skje hvis du hopper på "just do it"-vogna. Hva er absolutt værste utfall av å ta litt initiativ og ta sjangsen? For å hjelpe deg litt på vei, så er det absolutt værste resultatet du kan ende opp med er at du får svar på det du lurer på. Det absolutt værste som kan skje er at du får begynne prosessen med å komme deg over henne. Og det er jo ikke så ille! Det er mye bedre enn å fortsette å gå rundt i usikkerheten. Nå som vi har sett på hva det absolutt værste utfallet er, så kan vi se på det positive. Hva hvis hun sitter i andre enden og liker deg like godt, men er enda mer sjenert? Hvis vi da i tillegg legger på normen om at det er gutta som skal ta initiativet og at hun venter på deg, vil du ha ei jente som liker deg, men som ikke er i nærheten av å tørre å ta sjangsen fordi hun er bråsikker på at du ikke liker henne. Du har absolutt alt å vinne på denne situasjonen. Det finnes ikke et utfall i denne situasjonen som har noen negativ virkning på livet ditt i det hele tatt. Uansett hva som skjer, så har du vunnet og kommet deg mangfoldige skritt fremover! Motivasjonen din er: Eneste måten du kan tape i denne situasjonen er ved å ikke gjøre noe. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Veldig godt poeng... Jeg tror jeg skal hoppe i det etter en liten dram og se hvordan det går. Takk for tipsene og filmen. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det Smurstafa sier kan ikke nevnes nok. Jeg har selv erfart hva han sier og han har så utrolig rett. Hold oss oppdatert da! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Skal oppdatere, men dere må være veldig veldig veldig tålmodige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå