Lurifaksen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Nokia har stort sett et gjennomarbeidet og logisk grensesnitt, og folk vil heller ha en telefon med risiko for feil enn en feilfri telefon som er vanskelig å bruke. Enig! btw, synes det er fjernt at etter at et firma sa at 2 av 3 telefoner av den ene modellen måtte repareres, så blir Nokia forbundet med dårlig kvalitet. Nokia har hatt noen få telefoner som har hatt feil, og det betyr ikke at alle telefonene til Nokia er feil på. Dessuten hadde selvsagt ikke 2/3 av alle eksemplarene av den modellen feil. Det sier seg selv at ikke går an. Det må ha vært et veldig spesielt tilfelle hos den butikken. At folk hører om Nokia'er som er ødelagte oftere enn andre merker, har en veldig naturlig årsak: Det finnes utrolig mange flere Nokia'er enn andre modeller. Ingen av de ca 10 Nokia'ene som har vært/er i huset vårt har vært problemer med. Ingen jeg kjenner har heller hatt problemer med sine Nokia'er (bortsett fra en som har klaget litt på kontrasten på displayet - muligens SW bug). Min far har forresten vært på verksted med sin T68i to ganger, og min mor byttet ut en billig Siemens med en 3310 pga hun ikke skjønte den, og skriften+displayet var så dårlig (ikke bug). :wink: btw, noen nevnte at Bosch var kjøpt opp av Siemens - Hvorfor har ikke Siemens lært av Bosch da!? Bosch laget jo et meget bra og lettfattelig OS! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 For et par år siden hadde jeg også vært enig i det. Grunnen til at folk synes Nokia er lettere nå er fordi de kjenner den. En person som aldri har hatt mobil tror jeg ikke sliter noe mer med å lære seg f.eks T310 enn han sliter med f.eks. 3510i. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Nokia slo igjennom mye pga menyene, se på 3210 og 3310 i forhold til de andre som kom samtidig. Mobilene ble enkle å bruke, så mange har holdt seg til nokia (solv om de etter min mening suger) Nokia er dyrt etter hva du får (7250 vs SE t610 osv), mye dårlig kvalitet (nesten alle jeg kjenner som har en gammel nokia mobil sier det er noe galt med den, men min gamle moterola funker fint) Lenke til kommentar
OeO Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Nokia slo igjennom mye pga menyene, se på 3210 og 3310 i forhold til de andre som kom samtidig. Mobilene ble enkle å bruke, så mange har holdt seg til nokia (solv om de etter min mening suger) Nokia er dyrt etter hva du får (7250 vs SE t610 osv), mye dårlig kvalitet (nesten alle jeg kjenner som har en gammel nokia mobil sier det er noe galt med den, men min gamle moterola funker fint) Lenke til kommentar
CadenzaII Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Grunnen til at kvalitet selger minst kan jo være det at kvalitet ofte er det dyreste?... Eh, nei!! Nokia har jo som oftest de dyreste modellene på markede mener nå jeg. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Men hvis du tar menyene på Siemens og Sony Ericsson idag (på fargemodellene) så er jo de utrolig enkelt oppbygd. Du velger mellom ni knapper som igjen gir deg 3-8 valg. Hva er vanskelig med det? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 aaargh, har Nokia 7210, den er pen, bra, stabil, ingen problemer, tøff, barsk, morro, stilig og oransje.. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 aaargh, har Nokia 7210, den er pen, bra, stabil, ingen problemer, tøff, barsk, morro, stilig og oransje.. Å si at den er pen, er vel som å si at bildene til Picasso er pene, og har rene trekk! Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 aaargh, har Nokia 7210, den er pen, bra, stabil, ingen problemer, tøff, barsk, morro, stilig og oransje.. Å si at den er pen, er vel som å si at bildene til Picasso er pene, og har rene trekk! Helt enig ! Den telefonen finnes ikke pen. Tastaturet er helt forferdelig ( snakker av erfaring), og Tx3 hva legger du i at telefonen er barsk, bare lurer ? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Fordi du synes jeg er kul fordi jeg har den telefonen, det jeg mener med at den er barsk neida, jeg er veldig fornøyd med den telefonen.. så det så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå