hellokitty Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 For en lol-tråd. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 ^ Bra du bidrar med noe. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 140 Euro for eit belte er litt i meste laget for min del, ellers hadde det vært kult til riktig klesstil. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 ellers hadde det vært kult til riktig klesstil. NEI. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Den "riktige" klesstilen til det beltet er i hvert fall definitivt ikke kul. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Da dro jeg ned til byen da o.o. Den var så fin at jeg ikke klarte så stirre unna Så da ble det en på meg .. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Kondolerer 1+ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Da dro jeg ned til byen da o.o. Den var så fin at jeg ikke klarte så stirre unna Så da ble det en på meg .. Du er definisjonen på fail. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Liker seriøst ikke det nye desginet, skjønner ikke om noen har kommentert ellr ei.. Men men .. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Liker seriøst ikke det nye desginet, skjønner ikke om noen har kommentert ellr ei.. Men men .. Jeg får ikon for at det er nye innlegg selv om jeg har det siste innlegget. Virker nesten som om det går på IP-adressen og ikke brukeren lengere. For når jeg kom på jobb i dag fikk jeg beskjed om en haug med innlegg som var nye, men som jeg hadde skrevet i går på lappisen min hjemme. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2010 Beltet er stygt og dyrt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå