fkm Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Bruk heller 1200kr på noe mer fornuftig, som ett skikkelig skinnbelte av kvalitet. QFT!! noobs, dere eier ikke smak noen plass med de kjedelige beltene deres. Herregud.... Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Har sett den fake verisjonen av dette belte, og tror meg den er neppe fin.. Slik ser den ut : http://www.replicabase.com/bigpic/belt/100...rry/%281%29.jpg På den kan man både se at den er fake og er laget av dårlig kvalitet Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Uh, det er da en helt annen modell enn den trådstarter linker til? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Ja, men det er den eneste og nærmeste falske verisjonen av burberry belte som faktisk ligner LITT. Dette er litt sikta mot de som mener at man heller burde kjøpe falsk enn orginal.. Man kan trolig se tydelige forskjeller mellom disse Endret 10. februar 2010 av deathshot Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg er ingen tilhenger av fake, men kjøp deg heller et nesten identisk belte til en hundrings av en tyrker eller noe. For det er nesten like mye fail å bruke 1200,- på det beltet der. Nei nei nei nei Fake er langt værre, og du burde vite bedre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, men det er den eneste og nærmeste falske verisjonen av burberry belte som faktisk ligner LITT.Dette er litt sikta mot de som mener at man heller burde kjøpe falsk enn orginal.. Man kan trolig se tydelige forskjeller mellom disse Når man kjøper blindt et tacky beltet som i førstepost, og fashionsensen er deretter, så trur jeg neppe man vil klare å se forskjell på fake og ekte Burberry. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hvorfor legger du inn en tråd med spørsmål om innspill, når innspill tydeligvis er det aller siste du vil ha? Dette er bare en tråd der du skryter over hvor spesiell du er fordi du skal kjøpe noe som absolutt ingen liker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg er ingen tilhenger av fake, men kjøp deg heller et nesten identisk belte til en hundrings av en tyrker eller noe. For det er nesten like mye fail å bruke 1200,- på det beltet der. Nei nei nei nei Fake er langt værre, og du burde vite bedre. Hvorfor det? Burberry har ingen copyright såvidt jeg vet på det mønsteret de bruker, da "merker" som bikbok og andre selger både skjerf og gensere med nesten identisk mønster. Det er bedre å bruke 200,- på et belte en 1200,- for et så stygt et. Hvertfall når han bare er 15 år. Han er fortsatt i wesc fasen ffs. Bruker han 1200,- på det vil han finne ut hvor dumt det var om noen få år. Skal han først kjøpe noe fra burberry (belte) så kjøper han heller det som du linket til, da det er tidløst og kan bli brukt i tiår. Lenke til kommentar
geil Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Burberrys rutemønster er et registrert varemerke. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg er ingen tilhenger av fake, men kjøp deg heller et nesten identisk belte til en hundrings av en tyrker eller noe. For det er nesten like mye fail å bruke 1200,- på det beltet der. Nei nei nei nei Fake er langt værre, og du burde vite bedre. Hvorfor det? Burberry har ingen copyright såvidt jeg vet på det mønsteret de bruker, da "merker" som bikbok og andre selger både skjerf og gensere med nesten identisk mønster. Det er bedre å bruke 200,- på et belte en 1200,- for et så stygt et. Hvertfall når han bare er 15 år. Han er fortsatt i wesc fasen ffs. Bruker han 1200,- på det vil han finne ut hvor dumt det var om noen få år. Skal han først kjøpe noe fra burberry (belte) så kjøper han heller det som du linket til, da det er tidløst og kan bli brukt i tiår. Burberry sitt signatur mønster er trademarked jo. Når du kjøper fake så bidrar du til å støtte terrorisme, barnearbeid, og du bidrar til en dårligere økonomi, i tillegg til at det i noen tilfeller kan være ulovlig. Og ja, jeg vet at han burde kjøpe et annet belte. Men om valget står mellom å bruke mye penger på et ekte ett, og et fake et til en mindre sum, så burde han ihvertfall ta det ekte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Burberrys rutemønster er et registrert varemerke. Eksakt likt det som burberry har ja, men jeg har sett titusener av lignende og KLART inspirterte skjerf/gensere osv i andre butikker. Lillesøsteren min på 12 har en genser med slikt mønster kjøpt på bikbok eller noe slik. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 i tillegg til at det er ulovlig. FTFY... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Nei, det er som jeg sa, i noen tilfeller ulovlig. Å kjøpe fake er ikke straffbart i Norge. Derimot å lage fakes er både ulovlig og straffbart. I andre land gjelder helt andre regler, og man kan risikere HØYE bøter ved salg og kjøp av falske varer. Edit: la på litt ekstra. Endret 11. februar 2010 av shoop Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Nei, men det er ulovlig for bedrifter å selge det. Derfor skal det i teorien ikke være mulig å kjøpe fake i Norge, med mindre man kjøper av en annen privatperson. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Eeeeeeller så kan man bare la være å kjøpe det stygge beltet i det hele tatt.... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Nei, men det er ulovlig for bedrifter å selge det. Derfor skal det i teorien ikke være mulig å kjøpe fake i Norge, med mindre man kjøper av en annen privatperson. Ja, litt det jeg mente med at det var ulovlig å lage det. Uansett, jeg tror poenget har kommet frem nå. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Seriøst nei, du kjøper ikke fake uansett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Seriøst nei, du kjøper ikke fake uansett. Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå