thrice Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Tja, sagger litt, men ikke overdrevent.. Og ja, beltene mine er ganske tilsynelatende.. Menne, jeg husker å ha sett en fyr med en slik belte, og det synes jeg var ganske fett! Har jo to venner som også har vurdert å kjøpe denne.. Tror dette er forskjell fra personer til personer jeg ass:p Husker sist D&B Klokka jeg bestilte og la den ut her for å høre deres kommentarer, og tro meg, de var neppe positive Vil du ha beltet er det bare å kjøre på. Vi er tross alt ukjente mennesker på et forum, ikke noe mer. Uansett hva du har på deg er det kun viktig at du bærer plaggene dine komfortabelt. Det er tross alt langt mellom kritiske tullinger som oss i dagliglivet. Endret 10. februar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jævlig stygt. Bruk heller 1200kr på noe mer fornuftig, som ett skikkelig skinnbelte av kvalitet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Bruk heller 1200kr på noe mer fornuftig, som ett skikkelig skinnbelte av kvalitet. QFT!! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 så virkelig jævlig ut, ikke at jeg er noe motemenneske men det der var ikke pent Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Får sikkert burberry-strikk om du leiter lenge nok også, TS Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Vil du ha beltet er det bare å kjøre på. Vi er tross alt ukjente mennesker på et forum, ikke noe mer. Uansett hva du har på deg er det kun viktig at du bærer plaggene dine kombortabelt. Det er tross alt langt mellom kritiske tullinger som oss i dagliglivet. Ikke i servicenæringer! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Bruk heller 1200kr på noe mer fornuftig, som ett skikkelig skinnbelte av kvalitet. QFT!! noobs, dere eier ikke smak noen plass med de kjedelige beltene deres. Beltet var tøft men jeg ville heller ha kjøpt meg noe anna for 1200kr, var vell litt drøy pris. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Da har ikke du sett mange skinnbelter i ditt liv Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 ok, jeg beklager at mine meninger om beltet var feil. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Ytringsfrihet, min venn. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Da har ikke du sett mange skinnbelter i ditt liv da tenkte jeg på de som denne her som ble posta i første side: http://www.burberry.eu/fcp/product/clothin...ategoryurl=true Endret 10. februar 2010 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Pent (Fine anledninger), men som sagt - kjedelig til hverdagsbruk. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Pent (Fine anledninger), men som sagt - kjedelig til hverdagsbruk. Enig. Man får faktisk helt like belter til under 400kr bare det at det ikke står burberry på det. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Indeed! Da er vi vel enig Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Også skal det jo sies at ting med burberry-ruter over hele produktet har blitt såpass piratkopiert den siste tiden at folk kommer til å tro TS har vært i Tyrkia, ikke på S&S. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 noobs, dere eier ikke smak noen plass med de kjedelige beltene deres. Beltet var tøft men jeg ville heller ha kjøpt meg noe anna for 1200kr, var vell litt drøy pris. Et belte har som funksjon og skape sammenheng i et antrekk, ikke tiltrekke seg oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Liker ikke. Hvordan skal du matche noe med dette belte? Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hadde aldri i livet betalt 1000 kr for det beltet der, fysj! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hadde faktisk ikke trodd at dette beltet ville få så mye positiv respons, at mange faktisk syntes det var kul. Jeg er ingen tilhenger av fake, men kjøp deg heller et nesten identisk belte til en hundrings av en tyrker eller noe. For det er nesten like mye fail å bruke 1200,- på det beltet der. fkm: jeg tenkte jeg skulle skrive noe av det samme, men tenkte jeg skulle vente til du reagerte på det. Var bare et spørsmål om tid, hehe. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det er jo neppe noe galt med kvaliteten på belte siden det er blueberry. Men ærlig talt du VIL møte en person, gjerne en med minoritetsbakgrunn som har samme belte for 200kr maks og fake burberry cap. Håper jeg ikke gikk over streken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå