deathshot Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Så dette beltet på steen og strøm på Karl Johan, og vurderer sterkt på å kjøpe det.. Hva synes dere om den? http://www.burberry.eu/fcp/product/clothin...ategoryurl=true Den koster 1200, og jeg har blitt lovet av foreldrene mine at dersom jeg får en sekser på prøven ( stor sannsynlighet ) jeg nettopp ga, skulle jeg få denne.. Husker sist klokke jeg kjøpte, og det var neppe mange som likte den her i forumet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg syns det var litt flashy. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Logoflash ja, men veldig stilig. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Liker hverken flashy beltespenner eller Burberry-mønsteret. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Aiai, grufullt belte. Er fan av Burberry, men logoflashing er ikke pent uansett. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg likte beltet, men ville heller kjøpt noe annet for 1200. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Kjøp deg heller et pent skinnbelte da. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Meg du sikter til? Har ikke tenkt til å gå til innkjøp av noen ting jeg. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Var en kommentar til TS Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Helt forferdelig. Hverken beltet eller beltespennen var pent. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er lei Burberry mønsteret. Oppbrukt. Blir kopiert alt for mye. Logoflash er bare lavmål. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Enig med de andre her at jeg ville valgt et annet belte, likte ikke fargene. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Belte til 1200? Du kan få et kulere belte en det der til 200... (belter slites ut rimelig fort uansett) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Sitter og ser på Burberrys sider nå, og syns i utgangspuntket dessverre det var et av de styggeste. Jeg er fan av Burberry, men det mønsteret syns jeg man kan spare seg for å kline utover alt. Burberry skal være klassisk elegant, ikke tacky. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg anbefaler deg å heller ta noe ala dette http://www.burberry.eu/fcp/product/clothin...ategoryurl=true Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Beltet shoop postet så veldig mye bedre ut. Koster kanskje bittelitt mer, kan tenke meg at det ligger på rundt 1400-1500 hvis de har det inne, men det er absolutt verdt de ekstra kronene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Burberry er for hobbynarkiser. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Burberry er for hobbynarkiser. ? Jeg er enig med Henrik C at beltet shoop er ett bedre valg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Belte til 1200? Du kan få et kulere belte en det der til 200... (belter slites ut rimelig fort uansett) Bra skinn og lær varer lenge. Forøvrig ble bildet som TS postet for flashy for min smak. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Endrer dere deres mening om jeg sier at jeg er 15år gammel? Trokke det hadde sett så veldig bra ut med skinnbelte når jeg bare er 15 år.. Men bare ta utgangspunkt i sånn typisk ''ungdom stil''. Jeg synes personlig at jeg hadde sett bra ut i den ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå