Aleks Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi får håpe flere sjekker ut serier pga dette, iaff. Har skaffa første sesong av Twin Peaks nå som jeg skal se etter jeg har sett ferdig House Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Første sesongen er det beste. Så kan allerede si nå, at hvis du ikke liker det, er det lite vits å se sesong 2. Men alle liker så klart S1. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Og hva med The office? Syntes det var altfor mange gode serier som var glemt under nominasjonen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Første sesongen er det beste. Så kan allerede si nå, at hvis du ikke liker det, er det lite vits å se sesong 2. Men alle liker så klart S1. Aight, gleder meg Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg syntes pure pwnage burde vunnet. Denne serien har noe magisk over seg <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå