Osse Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Så har brukern sys undørsøkt at han får tilsvarende oppsett litt rimeligere ved annen kombinajson av webutikker Men er i utgangspunktet samme ytelse Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nja "Microsoft Gaming Tastatur" likte jeg ikke helt.. ville heller anbefalt G15 elns skikkelig hvis jeg skulle først brukt penger på det. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Er ening Wolfie, men hvor vil du kutte for å få rom for dette, skulle ikke gå over 16k med frakt. Edit Kjøper vi radeon 5870 til 2995.- hos komplett og g15 istede hos dustin, så er vi kun 147 over budsjett, og i prinsippet kan vi kutte den ekstra fratacl vifta i front, slik at vi er ca kr 40 over budsjett. Endret 11. februar 2010 av Osse Lenke til kommentar
Osse Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 @arney dersom du velger den arctic cooling kjøleren eller tilsvarende, husk at vifta skal dra luft fra center av kabinettet ut mot enten bak eller toppvifta i kabinettet. Sier dette siden jeg har sedd mange feile viftekonfigurasjoner, så det er bare en liten detalj for bedre luftflyt. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Det gjør ingenting om det blir litt mer enn 16K Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg har kjøpte meg dette i7 oppsettet. Venter kun på skjermkort og cpu som er bestilt. Resten er montert og klart https://prisguiden.no/profil/lister/111472 Synes selv det ble ett bra oppsett til rundt 16k. edit:skrivefeil Endret 11. februar 2010 av @CS Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Veldig bra oppsett! Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kjøpt litt forskjellig steder. Komplett, Datakjeden, Digitaimpuls og Netshop. På Komplett kjøpte jeg SSD og kabinettet på tilbud + at jeg hentet på hentelageret i Oslo. Samme med digitalimpuls og Netshop var og hentet i butikk og hentelager. Så eneste stedet jeg måtte betale frakt var fra datakjeden. Så da går det an og bestille flere steder. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg bor ikke i oslo, så jeg må nok betale frakt. Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ble på en måte litt frakt på meg også. Komplett og netshop kostet det rundt 40,- og hente på hentelager. DigitalImpuls gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå