NatroN Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei! Har netopp kjøpt meg en ny skjerm, og den har HDMI inngang og støtte for full HD! Har overgang og kabel og alt er bare sus og dus, helt til det merkelige kommer! Har TO DVI utganger på GPUen min! Har aldri tenkt over dette før ettersom jeg har brukt kun en... Men nå har jeg DVI/HDMI adapter, men vet ikke HVILKEN jeg skal bruke eller hvordan man skal aktivere HDMI på GPU... Det er et Club3D HD4870! Om noen kunne fortalt meg what to do, I'd be very happy! Er det plug and play i hvilken som helst av utgangene, knall! Er som jeg det alltid er for meg, super komplisert, håper jeg noen kan hjelpe meg! NatroN Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 DVI og HDMI har nada bildeforskjell, så det er egentlig det samme hve du bruker, med mindre du har høytalere innebygd i skjermen som du vil bruke. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 DVI og HDMI har nada bildeforskjell, så det er egentlig det samme hve du bruker, med mindre du har høytalere innebygd i skjermen som du vil bruke. Vet du om det er noen instillinger eller noe som må gjøres for å velge utgang default? Eller er det auto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå