ninni87 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som har noen slags erfaring med LG GW520? Lurer på å kjøpe den eller Htc tattoo eller nokia 5800, hva synes dere? Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg sto mellom disse telefonene selv da jeg skulle bytte, og det ble HTC Tattoo på meg. Grunn: 5800 er litt gammel (synes jeg) GW520 hadde ikke all teknologien jeg hadde lyst på. Tattoo var også relativt billig sammenlignet med de andre. Det mest positive med GW520 er jo at det er både touch og qwerty. Si litt om hva du skal bruke telefonen til Blir litt lettere da... Lenke til kommentar
ninni87 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Takk for svar Det jeg har tenkt å bruke mobilen min til er mest å sende mld å ringe.. Trenger ingen "proff-mobil". Men har litt lyst på en touch mobil igrunn,tror jeg.. Jeg synes også at batteriet bør være litt bra.. Men klarer ikke å bestemme meg for hvilken :O Endret 9. februar 2010 av ninni87 Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 LG pleier egentlig å være gode på batteri, og om du kommer til å sende en del meldinger er det greit med qwerty... + at det også er touch! Batteriet på Tattoo holdt for min del fra fredag til i dag, så jeg synes det er rimelig! Men det er ingen profftelefon...Kan bare minne litt om en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå