Brikka Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Et nytt bilde. Sommerlig. Kom med kommentarer. Brikka Lenke til kommentar
S_J Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Så veldig fint ut, spesielt havet. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva i all verden har du klart å gjøre i etterbehandlinga?! Lenke til kommentar
GA Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Dette ser for meg ut som et normalt fint bilde som har blitt totalt ødelagt i Photoshop. Hva har du gjort med dette bildet? Havet ser f.eks helt kunstig ut.. Lenke til kommentar
S_J Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Havet ser f.eks helt kunstig ut.. Er derfor jeg liker det. Fotografi er en kunst, alt trenger ikke se helt ekte ut. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei. Syns det er et bilde som er litt vondt å se på, da det virker som en hinne ligger over bildet. Nesten som om man har fått noe innpå øynene og ikke klarer å finne fokus. Som kritiker her inne har jeg vanskelig for å tenke hvordan en bestemor på 86 år vil kunne se dette, men jeg tror endel vil tenke at det ikke er fokusert.. Vi vet jo og ser jo at det er sterkt redigert, en redigering jeg for øvrig ikke liker. Utsnittet er en smule for lavt syns jeg, bare såvidt seilbåtmastene kommer innenfor bilderamma. Høylysene på diverse båter er såpass lyst at jeg ville vurdert å senke nivået litt der, skinner imot på en litt ubehagelig måte syns jeg. Vil ikke engang gå innpå havet. Litt på samme måte som at du ikke vil presentere hva du har tatt bildet med eller noe om hva du hadde av innstillinger på kameraet Lenke til kommentar
S_J Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Syns det er et bilde som er litt vondt å se på, da det virker som en hinne ligger over bildet. Nesten som om man har fått noe innpå øynene og ikke klarer å finne fokus. Det er sant, men det er ikke nødvendigvis negativt. Det gir en stilig effekt. Men det må ikke brukes for ofte, de fleste bilder som er uskarpe er ikke noe fine å se på. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Motivet og komposisjonen er dessverre ikke noe særlig å skryte av heller. Og når du attpåtil skal voldta bildet totalt i etterbehandling så ender du opp med et voldtatt snapshot dessverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå