Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'en freezer og lager "skrikende" lyd?

Anbefalte innlegg

Hei, det hender at pc'en min freezer seg og lager en skrikende lyd i headsettet mens jeg spiller. jeg har ikke tenkt på hvor lang tid dette tar men det kan skje sånn cirka etter 2-3 runder med CODMW2. Pc'en klikker også når jeg er inne på helt vanelige ting men da tar det lengre tid, jeg vet ikke om dette har noe å si men kabinette er litt ødelagt, jeg må starte pcen med restart knappen siden power knappen er stuck/virker ikke. Er det maskinvare feil, isåfall hva kan det være?

Mvh Irritert Gamer ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Horsefetish skrev:
Hei, det hender at pc'en min freezer seg og lager en skrikende lyd i headsettet mens jeg spiller. jeg har ikke tenkt på hvor lang tid dette tar men det kan skje sånn cirka etter 2-3 runder med CODMW2. Pc'en klikker også når jeg er inne på helt vanelige ting men da tar det lengre tid, jeg vet ikke om dette har noe å si men kabinette er litt ødelagt, jeg må starte pcen med restart knappen siden power knappen er stuck/virker ikke. Er det maskinvare feil, isåfall hva kan det være?

Mvh Irritert Gamer ;)

Lager pcn en fysisk skrikende lyd?, eller det kommer en skrikene lyd i headsettet?

Lenke til kommentar
  elvenbow123 skrev:
  Horsefetish skrev:

Mvh Irritert Gamer ;)

Lager pcn en fysisk skrikende lyd?, eller det kommer en skrikene lyd i headsettet?

Den lager lyd fra headsettet lager også fra høytalerene når de er plugget i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...