jack11728 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei. PC'en min er ny bygget. Den kjører Windows 7 64 bit Har i7-920 CPU Raedon 5750 GPU 8GB RAM Vel? Det var det meste egentlig, borsett fra den ikke er overklokket. Men det har ingenting å si. Så, hva er problemet? Jo. PC'en fungerer ikke så raskt som den egentlig skal. Hvordan? Kameraten min har 4GB ram SAMME GPU, kjører i5 CPU, windows 7 64 bit. Han alt-tab, alt esc or whatever.. Feks i spillet COD4 MW2, 5-6 sec for å gå ut, 9-10 sec for å alt-tabbe INN igjen. Hvorfor bruker jeg 5 sec for å alt tabbe UT, MENS HALVT MINUTT for å alt tabbe INN igjen?? Hva er galt? Ja kanskje failed GPU kort, men det skal F ikke ta halvt minutt for å alt tabbe inn igjen i et spill med riggen jeg har her? Vet jeg whiner mye, men er litt desperat og skuffet. Noen hjelp? Btw Fraps fungerer heller ikke når jeg Recorder ingame heller.. har 20fps Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvilken disk har kameraten din? Hvilken type minne har kameraten din? Hvor gammel er installasjonene deres? Hvilke innstillinger har han som du ikke har? Lenke til kommentar
jack11728 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 han har nesten samme deler som meg. HD 500gb hitachi HDP725050GLA360 ATA kingston ddr3 7-8-8-20 installasjon? med instillinger mener du, ingame instillinger? Han kjører 1680x1050. jeg kjører 1280x1024.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå