Gå til innhold

BOSS GT6, noen som har fine patcher?

Gjest Slettet+212343

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

Hei

har pusset støvet av gitaren og pedalbrettet for første gang på 4-5 år. Har aldri vært flink med innstillingene på GT6'n, så tenkte å høre her om noen hadde peiling, eventuelt oppskriften på flotte effekter / patcher. Jeg skal være med gutta å øve litt for moro skyld, og vi spiller hovedsaklig metal/hard rock. Er derfor ute etter å få stilt inn en bra effekt som passer til den bruken. stikkordene i gamle dager husker jeg, var at det skulle ligne mest mulig på metallica eller megadeth lyd:)

til helga får jeg en marshall 60w rør kombo (jcm 2000 tsl 602) tilsendt, så hvis noen har innstillinger myntet på den typen output så hadde det vært helt supert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

har pusset støvet av gitaren og pedalbrettet for første gang på 4-5 år. Har aldri vært flink med innstillingene på GT6'n, så tenkte å høre her om noen hadde peiling, eventuelt oppskriften på flotte effekter / patcher. Jeg skal være med gutta å øve litt for moro skyld, og vi spiller hovedsaklig metal/hard rock. Er derfor ute etter å få stilt inn en bra effekt som passer til den bruken. stikkordene i gamle dager husker jeg, var at det skulle ligne mest mulig på metallica eller megadeth lyd:)

til helga får jeg en marshall 60w rør kombo (jcm 2000 tsl 602) tilsendt, så hvis noen har innstillinger myntet på den typen output så hadde det vært helt supert :)

Skip brettet og kjør gitaren rett i ampen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Hei

Skip brettet og kjør gitaren rett i ampen :)

selvfølgelig, men det er jo ikke noe moro:) skal kjøpe meg et par enkeltbokser fra BOSS. lettere å ha med å gjøre enn disse avanserte brettene. må jo ha utdannelse i lydteknikk for å få til noe bra! vet det fantes en nettside med "oppskrifter" men den var visst ute av drift sist jeg sjekka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...