Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei har pusset støvet av gitaren og pedalbrettet for første gang på 4-5 år. Har aldri vært flink med innstillingene på GT6'n, så tenkte å høre her om noen hadde peiling, eventuelt oppskriften på flotte effekter / patcher. Jeg skal være med gutta å øve litt for moro skyld, og vi spiller hovedsaklig metal/hard rock. Er derfor ute etter å få stilt inn en bra effekt som passer til den bruken. stikkordene i gamle dager husker jeg, var at det skulle ligne mest mulig på metallica eller megadeth lyd:) til helga får jeg en marshall 60w rør kombo (jcm 2000 tsl 602) tilsendt, så hvis noen har innstillinger myntet på den typen output så hadde det vært helt supert Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei har pusset støvet av gitaren og pedalbrettet for første gang på 4-5 år. Har aldri vært flink med innstillingene på GT6'n, så tenkte å høre her om noen hadde peiling, eventuelt oppskriften på flotte effekter / patcher. Jeg skal være med gutta å øve litt for moro skyld, og vi spiller hovedsaklig metal/hard rock. Er derfor ute etter å få stilt inn en bra effekt som passer til den bruken. stikkordene i gamle dager husker jeg, var at det skulle ligne mest mulig på metallica eller megadeth lyd:) til helga får jeg en marshall 60w rør kombo (jcm 2000 tsl 602) tilsendt, så hvis noen har innstillinger myntet på den typen output så hadde det vært helt supert Skip brettet og kjør gitaren rett i ampen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei har pusset støvet av gitaren og pedalbrettet for første gang på 4-5 år. Har aldri vært flink med innstillingene på GT6'n, så tenkte å høre her om noen hadde peiling, eventuelt oppskriften på flotte effekter / patcher. Jeg skal være med gutta å øve litt for moro skyld, og vi spiller hovedsaklig metal/hard rock. Er derfor ute etter å få stilt inn en bra effekt som passer til den bruken. stikkordene i gamle dager husker jeg, var at det skulle ligne mest mulig på metallica eller megadeth lyd:) til helga får jeg en marshall 60w rør kombo (jcm 2000 tsl 602) tilsendt, så hvis noen har innstillinger myntet på den typen output så hadde det vært helt supert Skip brettet og kjør gitaren rett i ampen selvfølgelig, men det er jo ikke noe moro:) skal kjøpe meg et par enkeltbokser fra BOSS. lettere å ha med å gjøre enn disse avanserte brettene. må jo ha utdannelse i lydteknikk for å få til noe bra! vet det fantes en nettside med "oppskrifter" men den var visst ute av drift sist jeg sjekka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå