oye01 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei. Jeg har dette problemet at iTunes klikker når jeg kobler iPoden til. Det kommer opp en feilmelding (husker ikke helt hva som står) også avsluttes iTunes. Noen som har hatt samme problem som vet hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Har du prøvd å laste ned iTunes på nytt, eller oppdatere den..og er din iPod oppdatert. RandiA Lenke til kommentar
oye01 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Har du prøvd å laste ned iTunes på nytt, eller oppdatere den..og er din iPod oppdatert.RandiA Ja, har oppdatert iTunes mange ganger, men får ikke oppdatert iPoden uten å få den til å virke i iTunes. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er ipod'en din ny? Hvis ikke kan du jo prøve å resette den og prøve igjen (dette tar lang tid) Lenke til kommentar
oye01 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Er iPod touch 2G. Litt gammel . Har tenkt på å resette den, men er litt skummelt i tilfelle jeg ikke får den koblet på igjen. Lenke til kommentar
oye01 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Er det noen som vet om det går an å oppdatere iPoden uten å gå igjennom iTunes? Isåfall, har den lyst til å forklare hvordan? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er det noen som vet om det går an å oppdatere iPoden uten å gå igjennom iTunes? Isåfall, har den lyst til å forklare hvordan? Nei, det har jeg i hvert fall aldri hørt om.... Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hva skjer vis du starter opp iTunes, klarer du dette kan du prøve å gjenoprette iPoden. Vis ikkje vil eg anbefale og installere iTunes på ny. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har du prøvd dette på en annen PC enn din egen? Lenke til kommentar
oye01 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Har du prøvd dette på en annen PC enn din egen? Har prøvd det på 4-5 pc'er. Skjer det samme på alle. Har prøvd med en annen iPod Touch på dem, og det virket helt greit. Går an å bruke programmer som sharePod til å legge over musikk på den, men vil oppdatere den så jeg kan laste ned de nyere programmer ol. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Høres ut som om det er Ipod'en det er no galt med, da... Reset den Min Ipod Touch hang seg opp når jeg skulle oppdatere den, og da holdt jeg inne de to knappene på ipoden samtidig. Etter en stund begynner den å formatere seg selv og blir resatt Lenke til kommentar
oye01 Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg resatte den, og den virker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå