Gå til innhold

Frost kan blandes med?!?

Aizen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er den ikke bare på 20% eller noe a? Hvis du blandern ut må du drikke innmari mye... Jeg syns også den smaker helt jævlig forresten :)

ehhe jeg tåler ikke så sykt mye for tiden. har gått ned noen kilo å har ikke drukket si "ungdomstiden".

men ja smaker bais!:p akuratt nå shotter jeg frost å skyller ned med blåbær juice...funker "OK".

Lenke til kommentar
Schweppes.

hmmm takk for kjempebra tips:P er som å si...BRUS!!!:p hahahah finnes jo 3257861287 sorter Schweppes:P

bra forsøk uansett:P

Så mange finnes det ikkje. Uansett er dei fleste ganske kraftig på smak.

Men...om det må inn med teskje.

Grape eller Lemon. Kjem ikkje på fleire eg har sett her i landet. Tonic og Club Soda seier seg sjølv.

Lenke til kommentar
Schweppes.

hmmm takk for kjempebra tips:P er som å si...BRUS!!!:p hahahah finnes jo 3257861287 sorter Schweppes:P

bra forsøk uansett:P

Så mange finnes det ikkje. Uansett er dei fleste ganske kraftig på smak.

Men...om det må inn med teskje.

Grape eller Lemon. Kjem ikkje på fleire eg har sett her i landet. Tonic og Club Soda seier seg sjølv.

ja sier seg selv til de som blander sprit hele veien. men som sagt!!!! ungdomstida mi er over å lenge siden jeg drakk "sånne" ting.

drikker liksom ikke Schweppes som en vanlig brus!.

men har du prøvd med noen ?

Lenke til kommentar
takk for mange svar på kort tid.

Forresten.....noen som vet om en billig sprit eller likør på polet?

en som jeg blir full av men koster lite?

Jeg pleide å kjøpe noe sånn eplelikør greie(sterkeste du får lov å kjøpe når du er under 20). Skarru ha billig sprit er det vel bare å kjøpe den billigste vodkaen eller noe.. Er dyrt uansett :)

Lenke til kommentar

Jeg pleide å kjøpe noe sånn eplelikør greie(sterkeste du får lov å kjøpe når du er under 20). Skarru ha billig sprit er det vel bare å kjøpe den billigste vodkaen eller noe.. Er dyrt uansett :)

kan kjøpe det meste jeg:) men bare det er billigt så går det greit, ikke så mye å si om det er 20% eller 60%:p

hvilken eplelikør? å hvor mye koster den?

Lenke til kommentar

kan kjøpe det meste jeg:) men bare det er billigt så går det greit, ikke så mye å si om det er 20% eller 60%:p

hvilken eplelikør? å hvor mye koster den?

Du, det er mange år sida :), men vi saumfarte utsalgslista til polet(hetvin) og fant den med mest alkohol %, var noe eplegreier... Helt ålreit, vi shotta`n...

Vin er også helt greit og billig, men kjipt å drikke mye av ;)

Lenke til kommentar
Ikkje den billigaste, men Vikingfjord smaker nesten ingenting, så du kan blande med kva som helst ganske greit.

Syns Amundsen smaker enda mindre.

Ellers er det vel best å drikke Frost med isbiter, syns jeg. Husker vi blanda med appelsinjuice eller fanta da jeg var yngre, men det smakte langt fra godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...