Aizen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 noen som vet hva frost kan blandes med? er en utrolig ekkel ettermak så må prøve å få den blanda med noe. tenkte sprite eller kanskje en juice med samme bær type eller noe? noen som vet? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er den ikke bare på 20% eller noe a? Hvis du blandern ut må du drikke innmari mye... Jeg syns også den smaker helt jævlig forresten Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Er den ikke bare på 20% eller noe a? Hvis du blandern ut må du drikke innmari mye... Jeg syns også den smaker helt jævlig forresten ehhe jeg tåler ikke så sykt mye for tiden. har gått ned noen kilo å har ikke drukket si "ungdomstiden". men ja smaker bais! akuratt nå shotter jeg frost å skyller ned med blåbær juice...funker "OK". Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Schweppes. hmmm takk for kjempebra tips:P er som å si...BRUS!!! hahahah finnes jo 3257861287 sorter Schweppes:P bra forsøk uansett:P Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg pleier å blande det med burn 1 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg pleier å blande det med burn smaker bra? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Schweppes. hmmm takk for kjempebra tips:P er som å si...BRUS!!! hahahah finnes jo 3257861287 sorter Schweppes:P bra forsøk uansett:P Så mange finnes det ikkje. Uansett er dei fleste ganske kraftig på smak. Men...om det må inn med teskje. Grape eller Lemon. Kjem ikkje på fleire eg har sett her i landet. Tonic og Club Soda seier seg sjølv. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Schweppes. hmmm takk for kjempebra tips:P er som å si...BRUS!!! hahahah finnes jo 3257861287 sorter Schweppes:P bra forsøk uansett:P Så mange finnes det ikkje. Uansett er dei fleste ganske kraftig på smak. Men...om det må inn med teskje. Grape eller Lemon. Kjem ikkje på fleire eg har sett her i landet. Tonic og Club Soda seier seg sjølv. ja sier seg selv til de som blander sprit hele veien. men som sagt!!!! ungdomstida mi er over å lenge siden jeg drakk "sånne" ting. drikker liksom ikke Schweppes som en vanlig brus!. men har du prøvd med noen ? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 De få gangene jeg har drukket Frost, har jeg blandet med Cola. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Mener å huske at den gangen jeg merkelig nok hadde en flaske Frost, så forsøkte jeg å blande ut med Fanta. Kan ikke huske om det var godt, greit eller ufyselig, men kanskje verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 takk for mange svar på kort tid. Forresten.....noen som vet om en billig sprit eller likør på polet? en som jeg blir full av men koster lite? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tiktak er vel det billigste en finner av sånt nå om dagen? Skrekkelig fælt, men du skal jo bare bli full. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 takk for mange svar på kort tid. Forresten.....noen som vet om en billig sprit eller likør på polet? en som jeg blir full av men koster lite? Jeg pleide å kjøpe noe sånn eplelikør greie(sterkeste du får lov å kjøpe når du er under 20). Skarru ha billig sprit er det vel bare å kjøpe den billigste vodkaen eller noe.. Er dyrt uansett Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 takk for mange svar på kort tid. Forresten.....noen som vet om en billig sprit eller likør på polet? en som jeg blir full av men koster lite? Jeg pleide å kjøpe noe sånn eplelikør greie(sterkeste du får lov å kjøpe når du er under 20). Skarru ha billig sprit er det vel bare å kjøpe den billigste vodkaen eller noe.. Er dyrt uansett kan kjøpe det meste jeg:) men bare det er billigt så går det greit, ikke så mye å si om det er 20% eller 60% hvilken eplelikør? å hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Forresten.....noen som vet om en billig sprit eller likør på polet? en som jeg blir full av men koster lite? Ikkje den billigaste, men Vikingfjord smaker nesten ingenting, så du kan blande med kva som helst ganske greit. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 takk for mange svar på kort tid. Forresten.....noen som vet om en billig sprit eller likør på polet? en som jeg blir full av men koster lite? Jeg pleide å kjøpe noe sånn eplelikør greie(sterkeste du får lov å kjøpe når du er under 20). Skarru ha billig sprit er det vel bare å kjøpe den billigste vodkaen eller noe.. Er dyrt uansett kan kjøpe det meste jeg:) men bare det er billigt så går det greit, ikke så mye å si om det er 20% eller 60% hvilken eplelikør? å hvor mye koster den? Du, det er mange år sida , men vi saumfarte utsalgslista til polet(hetvin) og fant den med mest alkohol %, var noe eplegreier... Helt ålreit, vi shotta`n... Vin er også helt greit og billig, men kjipt å drikke mye av Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg pleier å blande det med burn smaker bra? Jeg synes det er godt i hvert fall Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Bob Shot - En til to dråper Tabasco i et shot-glass - Fyll opp med Frost - Rør rundt - Server, nyt! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ikkje den billigaste, men Vikingfjord smaker nesten ingenting, så du kan blande med kva som helst ganske greit. Syns Amundsen smaker enda mindre. Ellers er det vel best å drikke Frost med isbiter, syns jeg. Husker vi blanda med appelsinjuice eller fanta da jeg var yngre, men det smakte langt fra godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå