Gå til innhold

Installere updates UTEN spillet.

Paulex

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har lånt darksiders av en kompis, men det er en litt sliten CD.

Det står at konsollen må oppdateres for å kunne spille, men når jeg starter den kommer det opp at den "ikke kan lese discen" at jeg må rense den og alt det for så å restarte.

Har prøvd det men den vil rett og slett ikke installere den updaten uansett hva jeg gjør.

Er det noen vei å kunne installere denne updaten på en annen måte? For jeg VET at selve spillet fungerer knirkefritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke hjemme nå, men det kan jeg jo prøve.

Trodde bare jeg måtte HA xbox live for å laste ned patcher? Syntes å huske det kostet penger sist jeg sjekket iallefall.

xbox live silver er gratis.

det koster ingenting å melde seg inn og man trenger ikke legge fra seg noen spesielle detaljer som visa f.eks.

Husk å taste inn en email som viser at du er over 18år.

Lenke til kommentar

Nei, har jo aldri prøvd ut live før. Så det var jo klart at jeg måtte sitte i 1 time uten å få koblet til igår, og fortsatt ikke klarer det.

Har nextgentel trådløst modem, men jeg kobler via kabel. Har også skrevet inn alternativ MAC adresse.

Men er det når jeg holder over internett nede på høyere side her, regner meddet er bruker navnet? NextGenTel_23 ect? Og passordet er jo wpad eller det bak på modemet... nei..det er ett slit.

Lenke til kommentar
NextGenTel_23 ect? Og passordet er jo wpad eller det bak på modemet... nei..det er ett slit.

Det er vel egentlig bare så enkelt som å dra en nettverkskabel fra modemet og inn i bakenden på Xbox så skal det være nok. Etter det velger du "sign up for Xbox LIVE" eller "Sign In".

Og husk, aldri si brukernavn og passord på ett offentlig forum!

Endret av KEELr
Lenke til kommentar

Det var ikke det egentlige brukernavnet mitt ;)

Nei, jeg klarte det. Jeg måtte selvfølgelig hente DNS1 og 2, samt egen IP adresse ECT. men når alt det var inne gikk det glatt ;)

Nextgentel har faktisk en egen xbox live GUIDE på sidene dems. Tommel opp for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...