magio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Infectet Mushroom kommer til norge og bergen for første gang 25 september! DinosAudius (Basetail Records) Ingrid Berg Mehus (Live Electric Violin) Karl Martell & Zitrix (Back To Back set) Billetter er til salgs allerede på billettservice.no, narvesen, 7 eleven og posten. http://www.facebook.com/event.php?eid=293256121876 http://clubinc.no Lenke til kommentar
Demonique Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Dette blir magisk! Jeg gleder meg helt vilt. Jeg har ikke vært på mange konserter, blir ikke 18 før i mai.. heldigvis før konserten. IM er igrunn ikke yndlingsbandet mitt, de er faktisk et langt stykke ifra; hører mye på trance og metall og slikt. Men jeg har følelsen av at IM kan gi en en helt syk liveopplevelse. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Aww...Bergen? Jeg hadde lett sett Infected Mushroom om de spilte littegrann nærmere, men jeg må nok tenke litt etter om jeg tar den turen. Jævlig fett at de kommer til Norge, i hvert fall ^^ Lenke til kommentar
Penance Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Billetter bestilt! Gleder meg sykt, kommer til å bli konge! Nå er det bare å grue seg til kjøreturen Trondheim - Bergen, tur/retur. Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Det blir et helt sykt show! Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hyl! Har noen kompiser som så dem i London for et par mnd. siden. Var visst beyond sykt!! Hadde vært morro å tatt turen over fjellet for den her Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Billetter bestilt! Gleder meg sykt, kommer til å bli konge! Nå er det bare å grue seg til kjøreturen Trondheim - Bergen, tur/retur. Den eneste fornuftige måten å komme seg til Bergen på er jo å fly! Begynner å bli gira jeg også nå, øverst på ønskelista til bursdagen 2 uker før Lenke til kommentar
Penance Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Den eneste fornuftige måten å komme seg til Bergen på er jo å fly! Ja, vi ombestemte oss, så bestilte flybilletter for en stund siden - under 500,- tur/retur pr. person! 22 dager igjen! Men, så lite aktivitet i denne tråden? Nesten ingen som skal dra? :o Lenke til kommentar
Diazepam Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg og en kamerat bestilte tog, hostell og billetter denne helga, så om noen hører en person skrike ut at han nettopp har fylt 19 år ved slaget tolv, så er det bare å gi han en øl. Helst corona pga. at jeg har cøliaki. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg og en kamerat bestilte tog, hostell og billetter denne helga, så om noen hører en person skrike ut at han nettopp har fylt 19 år ved slaget tolv, så er det bare å gi han en øl. Helst corona pga. at jeg har cøliaki. Hahah jeg hadde vært 19 i 43 minutter da du skrev dette. Syns jeg fortjener en øl også ass, ser deg i Bergen! Bestilt fly og hotell jeg også nå, OMG BARE 2 DAGER IGJEN Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 It was fucking awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå