Jakoozie Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Flambert orkekjøtt er vel utelukkende en god ting? Les mer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kom til der jeg skal ned i en kjeller å drepe skjellet, så daua jeg. Der slutta jeg. Enten suger jeg på RPG spill, ellers er fiendene noe for sterke. (eller jeg er for dårlig på side oppdrag) Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Neida, dette virker som Fallout 2 materiale Ser virkelig lovende ut <3 Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Likte selv Ego Draconis veldig godt, og jeg opplevde nesten ingen tekniske problemer. Jevrio: Tyske rollespill er ofte noe mer utfordrenne enn amerikanske. Fiendene skaleres (heldigvis!) ikke i styrke slik de gjør i f.eks. Morrowind/Oblivion. Da kan man fort møte fiender som er litt i sterkeste laget, og da må man bare gjøre flere sideoppdrag før man kan fortsette. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Synd at det er så mange spill som gjør så mye riktig men sliter med lite budjsett, darkest of days lider av det samme. Forhåpentligvis er det sånne studioer som vokser til å bli det neste Bioware! Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Et helt greit spill, synes ikke all verden om spillet etter man begynte å fly rundt med dragen. Ble liksom litt for begrenset og linært, samtidig som det var litt for fritt og til tider vanskelig å vite hva man skulle gjøre. 7 er en riktig karakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg