Bone Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Likte denne episoden svært godt jeg! På en annen side, så er det vel knapt en eneste episoder av Lost jeg har syntes at har vært kjedelig.. Love it all! Så den først i går kveld, så ikke mange dagene igjen for meg til neste gang.. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det bare jeg som synes at endingen med Claire får henne til å minne om Eloise Hawking fra 70-tallet? Jeg fikk straks noen tanker om Daniel vs. Aron, men det er så mye annet som er "ute i tåka" at jeg klarer ikke helt å plassere det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Folkens, det med Claire sitt ultralyd-bilde ble i dag bekreftet som "prop-error" av Damon Lindelof og Carlton Cuse. The October date on Claire's ultrasound is a prop error. Oceanic 815 landed on Sept 22, 2004. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Må si denne episoden var ganske kjedelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå