Sonja84 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Her skal det bare diskuteres episode 3 av sesong 6, "What Kate Does". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. Written by: Edward Kitsis & Adam Horowitz Endret 8. februar 2010 av Sonja84 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Bare få denne i mine innlegg med en gang! Gleder meg! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Episoden sendes på TV. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nei, det er ca. 6 timer og 12minutter igjen til episoden sendes. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Var det jeg trodde ja.. Får kose med sesong 5 i mens Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Som alltid, gleder meg enormt til ny LOST-episode. En morsom tittel med referanse til den tidligere "What Kate Did" er det også. Kate-centric episoder er vanligvis ikke av mine favoritter, men satser på en knall episode uansett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Wow, Rousseauesque Claire. Og Aldo kom tilbake. Denne gangen for å dø, PERMAMENT. Endret 10. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ikke noen super episode, men et par bra øyeblikk. Utrolig gøy at Ethan er den som stakk Claire med sprøyter denne gangen også Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gleder meg! *Mine innlegg* Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Så klart glemte jeg og sette den på nedlasting i dag morges!! Kommer tilbake senere med evt kritikk til episoden Lenke til kommentar
decophly Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hah! Claire er den nye French chick! Oh my fucking loophole! Med rifle og feller. Så teorien om Jacob er Sayid er vel borte vekk; da man ikke kan være flere personer(håper jeg). Endret 10. februar 2010 av decophly Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Dæven, stjerneepisode! Helt vanvittig rått når Dogen sier at det samme har skjedd med Sayid som skjedde med Claire. Også når Claire kom på slutten der, mega cliffhanger, skikkelig tøft! Gleder meg som en unge til neste episode Endret 10. februar 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Så denne parallelle tidslinja er en måned etter den orginale? På ultralydbildet til Claire står det "D: 10-22-2004". Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Dødskalkunen: interessant. Alt i alt, en litt kjedelig episode. Forstå meg rett, liker Lost veldig godt, men dette føltes mer som en filler-episode, en "overgangs"-episode, for å drive historien litt fremover. Føler egentlig at den nye informasjonen vi ble fortalt i denne episoden, lett kunne bli fortalt i løpet av 10-15 minutter. Endret 10. februar 2010 av Sonja84 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Liten nedtur fra siste ukes sesongstart. Claire biten var overraskende, men tenkte hun ville komme tilbake når hun var så mye med i den alternative tidlinjen og siden Kate pratet om henne ellers. Siden Claire tydeligvis er infectet, så var vel Danielle de også, og ikke teamet hennes. Øker sannsynligheten for at slem er snill og snill er slem på øya. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Flere enn meg som tror at Benjamin Linus også kan være en av disse som er "infected"? vi så jo at Ben ble skutt og Richard tror jeg det var sa at Ben aldri ville bli seg selv igjen. Synes hvertfall det virker sannsynlig. Tanker? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Forskjellen tror jeg er at Ben aldri døde, noe Sayid gjorde. De virket veldig overasket når Sayid våknet til live igjen også. Endret 10. februar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg tenker også litt på det som Rousseau har snakka så masse om. "They're infected" Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg likte episoden selv om den ikke var like heftig som den forrige. Likte godt at Jack gikk rett på sak og ikke fant seg i å bli hersjet med. Hvis det er slik at flere kan bli infisert så kan det bli utrolig interessant. For de som har sett The Thing så vet dere at det vil bli sykt spennende. Men det er jo ikke sikkert det tar den vendinga. Alt for lenge å vente ei uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå