vethau Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei, Nettsiden min er oppe å går nå (www.marinesafetyub.com). På den ene siden er det meningen at jeg skal ha et bildegalleri for å vise andre bilder av produktet som blir framstilt på siden etc. Jeg lastet ned autoviewer, og laget et galleri ved hjelp av Picasa. Følgte bruksanvisningene, og lastet opp alle filene til web-serveren. I etterkant har jeg problemer med at bildene som skal vises i Autoviewer, ikke kommer opp. Selve javascriptet kjører, men ingen bilder kommer opp som de skal. Eller som jeg tror de skal Linken til siden er www.marinesafetyub.com/Bildegalleri.html Noen som kan hjelpe meg med dette? Rookie på scripting og java så mvh Vetle Hauge Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Regner med at du har lest denne AutoViewer - Picasa Instructions Det eneste jeg kan tenke på er at filene kanskje ligger i feil mappe eller noe lignende? Har du prøvd å lage galleriet flere ganger? Lenke til kommentar
vethau Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Regner med at du har lest denne AutoViewer - Picasa Instructions Det eneste jeg kan tenke på er at filene kanskje ligger i feil mappe eller noe lignende? Har du prøvd å lage galleriet flere ganger? Har fulgt instruksjonene, nøye Nei, jeg har ikke prøvt å lage galleriet flere ganger. Jeg prøver det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå