Sonsol Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har hørt på Harman/Kardon Go+Play, og er ganske mindblown av bassen og volumet den kan levere, samt at den har mulighet til å gå på betterier. Eneste problemet er at den er heller stygg å se på. Finnes det noen alternativer i samme prisklasse, med like god lyd, men annet design? Sondre Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jvc boomblaster ligger vel rundt samme pris, med minst like høyt volum og bra bass. Den kan også kjøres på batteri. Ellers har du Geneva S, ligger også til 2999,- med kul design og bra lyd, men dog ikke på batteri. Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Boomblasteren er faktisk enda mindre pen en Go+Playen, og jeg stoler ikke på at Geneva S gir meg samme lyden (i alle fall bassen) som Go+Playen. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Du har jo B&W Zeppelin Mini, og i en annen prisklasse - B&W Zeppelin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå