Dabola Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dei siste 12 mnd har AVIRA fleire gonger funnet virus i slike restore-punkt på ulike partisjonar på min Pc. Dei siste dagane har Avira gjort fleire funn. Nokon som veit råd om korleis eg kan finne ut kva for program/kode som lager dette? Problemet oppstod i fjor på min tidlegare PC. Fekk meg ny i fjor sommar, og gjennom å koble til den gamle harddisken har eg klart kunststykket å infisere også denne maskina. Avira gir denne meldinga; The file 'E:\System Volume Information\_restore{35D1B626-3B50-48A6-AC78-0344C8D73A3C}\RP113\A0049698.exe' contained a virus or unwanted program 'DR/AutoRun.FL' [dropper] Nokon som veit kvorleis eg skal gå fram for å spore opp syndaren? Mistanken er gamal programvare el. lign som ligg ikkje på E:partisjonen men N: (Har win XP prof, sp3) E-partisjonen er ein separat disk kor eg har ein prøveversjon av Win7 installert. Går det an å køyre eit program konstant som held akkurat rota på E: under oppsikt og gjev melding dersom eit program lagrer noko der? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kjør igjennom veiledningen som er linket øverst i signaturen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå