Gå til innhold

Funker I-Doser? Narkotika via Lyd.

Har du fått effekt av i-doser?  

39 stemmer

1. 1. Har du fått effekt av i-doser?

• Ja.
      12
    • Nei.
      31

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke helt på at det er placebo.

Det er forresten ikke noe stor effekt man får. Har aldri prøvd ekte narkotika, men regner med det er en god del mer effektivt

Kan fortelle om når jeg fikk den største effekten, da jeg hadde kokain

Jeg visste ikke så mye om det, og leste ikke hva det gjorde. Jeg trodde det gjorde deg sløv, rolig og søvnig. Jeg tok dette på et LAN. Når jeg var ferdig, følte jeg meg mer våken, og følte jeg hadde skarpere syn. I tillegg kunne jeg høre som aldri før! To pcer sto med lyd fra spill på, i tillegg til musikk. Aldri har jeg hørt mange forskjellige lyder på èn så detaljert som da.

Da leste jeg en kort beskrivelse, og så at det gjorde det motsatte av det jeg trodde. Det økte visst adrenalinet eller noe slikt, som førte til at man tenkte skarpere, fikk skarpere syn og hørsel.

Om det er 100% placebo, burde jeg vel blitt søvnigere, og oppfatte mindre?

Lenke til kommentar

Bare før noen prøver forgjeves. Du må ha lukket headset med god lyd. Du kan ikke holde på med andre ting mens du hører på. Det fungerer ikke hver gang. Prøvde litt for en god stund siden, fikk effekt av noe, om det er placebo eller ikke brydde meg lite så lenge jeg fikk en effekt. Men kjører heller på med en 6-pack anyday framfor I-Doser.

Mente det var en ganske stor tråd om dette temaet i helse delen av forumet?

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017

Vel, jeg hadde ikke akuratt stor tro på dette, så er nok ikke placebo i mitt tilffelle.

Men jeg ga det et forsøk, har vært borti det for noen år siden og.

Må sies at French Roast funker som fader på meg :)

Brukte det en periode for å vokne opp :D

Og CocaineQH, når jeg da lukka øynee spant verden rundt, alt snurra og jeg trodde jeg skulle eksplodere, ble også varm i magen, så måtte rive av headsetet.

Vet ikke helt om jeg tror så mye på det, men det kan vel virke til en viss grad.

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd ekte narkotika, men regner med det er en god del mer effektivt

Du har ikke prøvd "ekte" narkotika, men kokain har du prøvd ? Skjønte ikke helt denne her :p

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Har aldri prøvd ekte narkotika, men regner med det er en god del mer effektivt

Du har ikke prøvd "ekte" narkotika, men kokain har du prøvd ? Skjønte ikke helt denne her :p

Var selvfølgelig kokain på I-Doser. Altså jeg har prøvd I-Doser doser, men aldri prøvd ekte narkotika

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...