Magganosa Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Heisann ! Jeg var innom en Expert butikk der jeg fant en telefon jeg har tenkt å kjøpe. Prisen var 2799,- uten abbonement, men med Telenor Frihet kostet den 1200,- Jeg har Frihet fra før ettersom jeg fikk dette for en måned siden. Så da lurte jeg på ; Betaler jeg da kun 1200,- eller noen ekstrakonstnader ? Eller koster den 2799,- ? Lenke til kommentar
Monday Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Vet ikke hva slags praksis de har men du kan spørre Elkjøp sitt Kundesenter online og få et sikkert svar Edit: Ikke helt sikker på hvorfor jeg leste Elkjøp og ikke Expert Endret 11. februar 2010 av Monday Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dersom du har binding er det full pris (evt. må du teikne ekstra abonnement, og binde det), dersom du ikkje har binding kan du binde det abonnementet du alt har, og få telefonen billeg. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Frihet uten binding har ingen mnd.pris, kun 49,- i minstefakturering. Med binding slipper du minstefaktureringen, men får isteden en mnd.avgift på 99,- eller 199,- (avhengig av rabatt på tlf). Denne mnd.avgiften utgår automatisk når bindingen på abonnementet utgår. Endret 10. februar 2010 av srbz Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vet ikke hva slags praksis de har men du kan spørre Elkjøp sitt Kundesenter online og få et sikkert svar Svarer elkjøp sitt kundesenter på spørsmål for alle konkurentene sine, eller bare for expert? Lenke til kommentar
Monday Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) *snip* Endret 11. februar 2010 av Monday Lenke til kommentar
Magganosa Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Glemte å si at det ikke er noen binding på abbonementet jeg har, altså Telenor Frihet Lenke til kommentar
Monday Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Glemte å si at det ikke er noen binding på abbonementet jeg har, altså Telenor Frihet Da burde det ikke være vanskeligere enn og bare dra til butikken, kjøpe mobilen og videreføre abonnentet ditt Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nei, men det vil koste ekstra. Les det jeg skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå