Gå til innhold

PL: 10.2.10 v Liverpool, Emirates Stadium

invalid_user

Arsenal 1-0 Liverpool  

24 stemmer

1. 1. Arsenal beste spiller?

• Manuel Almunia
      0
    • Emmanuel Eboué
      1
    • William Gallas
      7
    • Thomas Vermaelen
      1
    • Gaël Clichy
      0
    • Cesc Fàbregas
      2
    • Alexandre Song
      1
    • Abou Diaby
      12
    • Samir Nasri
      0
    • Nicklas Bendtner
      0
    • Andrey Arshavin
      0
    • Tomas Rosicky (sub)
      0
    • Theo Walcott (sub)
      0
    • Bacary Sagna (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Vi er et bedre fotballag enn Liverpool. Det burde være klinkende klart. Vi slo dem på Anfield og bør slå dem ikveld. Men med to tap på de to siste er jeg redd for at gutta ikke har renska hodet, og det kan gå mot en kjip uavgjort. Jeg tror uansett ikke Pool scorer på oss, selv med Almunia imål. Dette er tre poeng i lomma hvis vi går til kampen med ermene brettet opp.

Taper vi er Pool 2 poeng bak oss og City er forbi oss om de vinner sine 3 neste. Dessuten puster Villa og Tottenham oss i nakken. Om vi ikke snur denne stygge trenden er ikke veien ned til 7 plass så veldig lang lenger.

Du er ikke sann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi er et bedre fotballag enn Liverpool. Det burde være klinkende klart. Vi slo dem på Anfield og bør slå dem ikveld. Men med to tap på de to siste er jeg redd for at gutta ikke har renska hodet, og det kan gå mot en kjip uavgjort. Jeg tror uansett ikke Pool scorer på oss, selv med Almunia imål. Dette er tre poeng i lomma hvis vi går til kampen med ermene brettet opp.

Taper vi er Pool 2 poeng bak oss og City er forbi oss om de vinner sine 3 neste. Dessuten puster Villa og Tottenham oss i nakken. Om vi ikke snur denne stygge trenden er ikke veien ned til 7 plass så veldig lang lenger.

Du er ikke sann.

Har du sett på tabellen? Med tap er det 5 poeng ned til 7. plass dersom Villa vinner hengekampen.

http://www.premierleague.com/page/LeagueTa...,,12306,00.html

Da er Liverpool og City også forbi (om de vinner sin hengekamp). Tottenham er 3 poeng bak. Birmingham er heller ikke langt bak der igjen. Så vi skal passe oss for man kan fort gå på smeller mot Hull, Stoke, Sunderland. Man skal ikke undervurdere effekten tre tap på rappen (og mot våre 3 største rivaler) har på selvtilliten til spillerene. Derfor er det essensielt at vi ikke taper i dag.

EDIT: Nå må du ikke vinkle alt jeg sier til noe negativt. Som sagt sier jeg bare at vi må passe oss for lagene som kommer stormende bakfra.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Arshavin vs Carragher, Vermaelen vs NGog, Fabregas vs Lucas. Liverpool er heldige om de kommer unna i live. Dette skal være flatbanking.

Benbjo: Jeg liker deg som bruker, og jeg liker at du har et negativ-særtrekk, men når du i det hele tatt nevner at Birmingham lurer bak oss på tabellen så må det ha rablet for deg. :)

Lenke til kommentar
Arshavin vs Carragher, Vermaelen vs NGog, Fabregas vs Lucas. Liverpool er heldige om de kommer unna i live. Dette skal være flatbanking.

Benbjo: Jeg liker deg som bruker, og jeg liker at du har et negativ-særtrekk, men når du i det hele tatt nevner at Birmingham lurer bak oss på tabellen så må det ha rablet for deg. :)

Hehe, har ikke rablet for meg og nei, jeg tror ikke Birmingham tar oss igjen. Det ville vært en sensasjon av dimensjoner og vi må kollapset veldig. Poenget mitt var bare at det ikke bør hviles på de kjente laubær. Det lurer ulumskheter bak oss også, ikke bare foran ;)

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...