Gå til innhold

PL: 10.2.10 v Liverpool, Emirates Stadium

invalid_user

Arsenal 1-0 Liverpool  

24 stemmer

1. 1. Arsenal beste spiller?

• Manuel Almunia
      0
    • Emmanuel Eboué
      1
    • William Gallas
      7
    • Thomas Vermaelen
      1
    • Gaël Clichy
      0
    • Cesc Fàbregas
      2
    • Alexandre Song
      1
    • Abou Diaby
      12
    • Samir Nasri
      0
    • Nicklas Bendtner
      0
    • Andrey Arshavin
      0
    • Tomas Rosicky (sub)
      0
    • Theo Walcott (sub)
      0
    • Bacary Sagna (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Har jeg sagt at det ikke stemmer? Jeg sier bare at vi har hatt betydelig vanskeligere motstand enn dere de tre siste kampene, så det blir håpløst å begynne å sammenligne. Hvis vi ser hele sesongen som en helhet, så har vi vært langt bedre enn dere, og når alt kommer til alt så er det det som betyr noe. Dessuten har vi møtt dere to ganger denne sesongen, og vunnet begge oppgjørene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Vi er på toppen av formtabellen og dere i motbakke, dere spiller dårlig i forsvar og vi meget bra. Det skurrer litt offensivt men likevel klarer vi magisk nok å banke inn noen mål per kamp, noe gjør vi rett. Og mot et dårlig forsvar trenger det ikke engang å være magisk, Ngog kommer til å herje.

Når det gjelder formtabellen så har vi som sagt møtt mye sterkere motstandere enn dere. Men det legger ikke skjul på at vi er i motbakke når vi ikke har seier på de tre siste kampene.

Og husk at Ngog ikke er i nærheten av Rooney, Nani og Drogba. Så han skal ikke bli noe problem for Gallas og co.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Jeg blir veldig skuffet om Arsenal ikke klarer å slå Liverpool engang, å miste tredjeplassen er en svak prestasjon om det skjer. Jeg er sikker på at vi scorer minst 1 mål og ikke slipper inn noen med mindre Al vil leke Bozo.

Ngog kommer aldri til å herje i morgen, Vermaelen og Gallas vil knuse han i samtlige dueller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tviler på at N'Gog herjer(å at han starter alene på topp), men at Arsenal vinner lett er vel litt ''ballsy'' å si.

Uavgjort er det safeste bet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Hvis Liverpool i det hele tatt greier og få med seg ett poeng vil jeg bli veldig overasket. Og jeg forstår ikke hvordan de skal få det til. Vi kommer definitivt til og vinne krigen på midtbanen og Gallas og Verminator burde og skal ikke har noe problem med Ngog. Vi har har vært litt rustne i forsvar de siste kampene, men Liverpool er lagt i fra så sterke i angrep som ManU og Chelsea.

I angrep har vi heller ikke vært på topp i det siste men Liverpool har også Kyrgiakos ute så hvis Bendtner starter skal dette bli en sikker 3-0, kanskje 3-1. :)

Lenke til kommentar
Nicklas Bendtner returned from a lengthy lay-off in the trip to Aston Villa two weeks ago, but the manager is still concerned by his fitness. The Dane has not yet regained full strength after the groin injury that kept him out for almost three months.

"He is not completely fit at the moment," said Wenger. "That is one of our problems.

"He still plays a little bit handicapped, you can see he does not run free and he is not completely fit yet."

Ser ikke ut som Nicky starter nei. Frykter at Nasri - Arshavin - Rosicky blir for små i angrepet, men vi får satse på litt magi fra russeren.

Lenke til kommentar

I dag må iallfall Bendtner starte, men har hørt noen rykter om at han ennå ikke er klar for å starte. Han har såvidt jeg kan huske trent med førstelaget siden midten av januar, men han er fortsatt ikke fit nok til å starte?

Hvis ikke Bendtner er klar for en start i dag håper jeg dette er laget som møter Liverpool:

Fabianski

Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy

Cesc - Song - Diaby

Eboué - Arshavin - Rosicky

Hvis Bendtner er klar for å starte ser jeg gjerne Eboue på venstreback istedet for Clichy, mens Rosicky spiller på høyre og Arshavin på venstre.

PS: Vedder "hatten" min på at Almunia starter i dag også..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Ja jeg glemte og nevne Almunia. Vet jo aldri hva tull han kan finne på. Vårt definitivt svakeste punkt sammen med Clichy hvis han starter. Hvis Clichy starter håper jeg ivertfall at han finner godformen. Vi vet hvor god han er når han er form.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hvis Liverpool i det hele tatt greier og få med seg ett poeng vil jeg bli veldig overasket. Og jeg forstår ikke hvordan de skal få det til. Vi kommer definitivt til og vinne krigen på midtbanen

Hørt slikt tull. Kanskje på tide å slutte å spise krem fra tube?

og Gallas og Verminator burde og skal ikke har noe problem med Ngog. Vi har har vært litt rustne i forsvar de siste kampene, men Liverpool er lagt i fra så sterke i angrep som ManU og Chelsea.

Sant nok, men N'Gog(om han starter) blir nok ikke problemet å passe på. Det er hitman Kuyt som gjør en soild figur for tiden.

I angrep har vi heller ikke vært på topp i det siste men Liverpool har også Kyrgiakos ute så hvis Bendtner starter skal dette bli en sikker 3-0, kanskje 3-1. :)

Ja, Skrtel,Agger og Carra er jo elendige....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Nei, men dere er enda bedre med Kyrgiakos der, som har vært god i det siste. Åja, Kuyt har vært god i det siste, men han har enda ikke spillt mot Arsenal med godformen han har for tiden.

Å når det gjelder det krem snakke ditt, så kom heller med et argument imot du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...