Gå til innhold

PL: 10.2.10 v Liverpool, Emirates Stadium

invalid_user

Arsenal 1-0 Liverpool  

24 stemmer

1. 1. Arsenal beste spiller?

• Manuel Almunia
      0
    • Emmanuel Eboué
      1
    • William Gallas
      7
    • Thomas Vermaelen
      1
    • Gaël Clichy
      0
    • Cesc Fàbregas
      2
    • Alexandre Song
      1
    • Abou Diaby
      12
    • Samir Nasri
      0
    • Nicklas Bendtner
      0
    • Andrey Arshavin
      0
    • Tomas Rosicky (sub)
      0
    • Theo Walcott (sub)
      0
    • Bacary Sagna (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Det var et derby, og med en mann mindre i en time. Om vi spilte bra? Fuck yeah we did! Nærmest perkeft taktisk. Spiller vi med like mye aggrisivitet og høyt press mot Arsenal rompeknuller vi det latterlige sentre-ballen-i-mål spillet deres. 0-4 er realistisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du morsom?

Får ofte høre jeg er det ja. :)

0-4 på Emirates er helt usannsynlig. Realistisk er uavgjort.

Gerrard som begynner å ligne på seg selv mot et dårlig(ræva) arsenal-forsvar.. Det blir et nytt Arshavin-scenario.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Spiller vi med like mye aggrisivitet og høyt press mot Arsenal rompeknuller vi det latterlige sentre-ballen-i-mål spillet deres. 0-4 er realistisk.
  1. Vi har scort 60 mål denne sesongen
  2. Dere har scort 43
  3. Vi er det laget i PL som scorer flest mål fra utenfor 16-meteren
  4. Vi spiller champagnefotball, dere spiller møkkafotball

Lenke til kommentar
[*]Vi har scort 60 mål denne sesongen

[*]Dere har scort 43

[*]Vi spiller champagnefotball, dere spiller møkkafotball

Så langt ja, mange kamper igjen. Vi var forresten overlegne dere i fjor mtp scorede mål :)

Champagnefotball? Hehe. Kun med Fabregas i form.

Don't feed the trollz. :)

Trodde dette var en kamptråd mellom to rivaler jeg. Prøver å fyre opp stemningen men som alltid er arsenalcampen i søvne.

Lenke til kommentar
Så langt ja, mange kamper igjen. Vi var forresten overlegne dere i fjor mtp scorede mål :)

Ok, for å oppsummere det du har sier:

Arsenal har scoret 17 mål mer enn oss denne sesongen, og har scort flest mål fra utenfor 16-meteren, men de spiller likevel "sentre-ballen-inn-i-mål"-fotball, fordi det er mange kamper igjen.

Champagnefotball? Hehe. Kun med Fabregas i form.

Cesc har faktisk vært skadet i år. I de kampene han var ute slo vi Hull 3 - 0, Pompey 4 - 1, West Ham 2 - 1 og spilte uavgjort mot Everton.

Lenke til kommentar

Ok, for det første scorte vi 7 mål de første to kampene, og spilte feiende flott fotball. Mot Everton var det full snøstorm på Emirates, og spillet vårt fungerte ikke i det hele tatt.

Og for det andre var det påstanden din om at Arsenal spiller sentre-ballen-i-mål-fotball jeg egentlig reagerte på, og den har jeg allerede bevist at er helt på jordet.

Tabellen lyver ikke. Vi er fem poeng foran dere, og har 17 mål mer enn dere. I morgen blir dere grust!

Lenke til kommentar
Og for det andre var det påstanden din om at Arsenal spiller sentre-ballen-i-mål-fotball jeg egentlig reagerte på, og den har jeg allerede bevist at er helt på jordet.

Tabellen lyver ikke. Vi er fem poeng foran dere, og har 17 mål mer enn dere. I morgen blir dere grust!

Jeg har bare tatt utgangspunkt i det "alle" i arsenalcampen har vært enige i og sagt i flere kamper på rad nå. Syting av eget spill har vært en gjenganger. Det er altså deres påstander egentlig.

Nei tabellen lyver ikke, det er et faktum at vi har vært ræva i år. Men i morgen er jeg sikker på 3p og clean sheet :)

Lenke til kommentar
Jeg har bare tatt utgangspunkt i det "alle" i arsenalcampen har vært enige i og sagt i flere kamper på rad nå. Syting av eget spill har vært en gjenganger. Det er altså deres påstander egentlig.

Det er hvertfall ikke min oppfatning.

Nei tabellen lyver ikke, det er et faktum at vi har vært ræva i år. Men i morgen er jeg sikker på 3p og clean sheet :)

Vi slo dere på Anfield, og vi skal ydmyke dere på Emirates! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Vi slo dere på Anfield, vi ligger høyere på tabellen og har som dere sier 17 mer mål. Du sier selv at dere har spillt ræva i år. Så hva får deg til og tro at det blir 3p og clean sheet imorgen ?

Lenke til kommentar

Vi er på toppen av formtabellen og dere i motbakke, dere spiller dårlig i forsvar og vi meget bra. Det skurrer litt offensivt men likevel klarer vi magisk nok å banke inn noen mål per kamp, noe gjør vi rett. Og mot et dårlig forsvar trenger det ikke engang å være magisk, Ngog kommer til å herje.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Du kan da umulig sammenligne formen vår når dere nettopp har møtt 9., 17. og 19. plassen, mens vi har møtt 1., 2. og 7. plassen? Det skal også nevnes at Aston Villa har like mange poeng som dere om de vinner hengekampen.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...