Gå til innhold

PL: 10.2.10 v Liverpool, Emirates Stadium

invalid_user

Arsenal 1-0 Liverpool  

24 stemmer

1. 1. Arsenal beste spiller?

• Manuel Almunia
      0
    • Emmanuel Eboué
      1
    • William Gallas
      7
    • Thomas Vermaelen
      1
    • Gaël Clichy
      0
    • Cesc Fàbregas
      2
    • Alexandre Song
      1
    • Abou Diaby
      12
    • Samir Nasri
      0
    • Nicklas Bendtner
      0
    • Andrey Arshavin
      0
    • Tomas Rosicky (sub)
      0
    • Theo Walcott (sub)
      0
    • Bacary Sagna (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eboue --> 9!!! Han spilte fantastisk!

Jeg forstår hvorfor Rosicky ikke fikk starte mot Chelsea men hvorfor fikk han ikke starte idag? For et innlegg!

Det er flott at vi vant en kamp der Fabregas spilte dårlig. Han hadde et herlig intervju med Sky etter kampen, der han blant annet sa at "Arsenal deserve more respect than that" angående Barca-ryktene.

Edit: Flott timing, GoreGalore ;)

Endret av Rosicky_Gunner
Lenke til kommentar

Haha, blir bombadert av Scousecunts på MSN og face nå. De har vistnok rævkjørt oss i 90 minutt og vi hadde gullhår i ræva som vant. Dessuten skulle målet vært annulert fordi Cesc var i offside i forkant. :p

Herlig kamp på alle måter! Selv om vi ikke overkjørte Pool, så vant vi fult fortjent, og viste at vi kan vinne selv om Cesc har en dårlig dag på jobben.

Også er det alltid gøy å vinne mot Scouserene. :D

Laget jevnt vil jeg gi en 6'er, bortsett fra Rozza, Diaby og Gallas.

Rozza:7

Diaby:7

Gallas:9

Lenke til kommentar
Haha, blir bombadert av Scousecunts på MSN og face nå. De har vistnok rævkjørt oss i 90 minutt og vi hadde gullhår i ræva som vant. Dessuten skulle målet vært annulert fordi Cesc var i offside i forkant. :p

Cesc var vel ikke i offside? Mener å huske at jeg ble imponert av han klarte å karre seg onside i tide (nok av spillere på laget som ikke hadde klart det..).

Gallas var forøvrig epic.

Lenke til kommentar

Woooo! Utrolig deilig med seier, spesielt med tanke på at det så lenge ut som en 0-0-kamp. Eat shit, scousers! :) Sorry at pollen kom så seint, hadde besøk her og pc-en var opptatt.

Almunia 7

Eboué 7

Gallas 8

Vermaelen 7

Clichy 7

Cesc 5.5

Song 6.5

Diaby 8

Nasri 5.5

Bendtner 6

Arshavin 6

Rosicky 7

Gleder meg å se hvor mye Diaby har vokst egentlig. Han var all over the place i dag. Føler at han har blitt mye smartere og er mye bedre til å gi fra seg ballen. Herlig spiller å ha på banen, er jo klin umulig å ta fra han ballen. Må være afroen som gir han powers. :p

Lenke til kommentar

Har ikke vært innom tråden før nå, og jeg må bare si: grattis gutta ! :D

Deilig å vinne over Liverpool, selv om jeg ikke akkurat fikk bakoversveis av nydelig angrepsfotball.

Vi er på toppen av formtabellen og dere i motbakke, dere spiller dårlig i forsvar og vi meget bra. Det skurrer litt offensivt men likevel klarer vi magisk nok å banke inn noen mål per kamp, noe gjør vi rett. Og mot et dårlig forsvar trenger det ikke engang å være magisk, Ngog kommer til å herje.

Tihi, måtte bare :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...