Gå til innhold

Uheldige meg da!

RealSpZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så den ene PSUen ødela du og fikk en ny i erstatning? (Takk for dyrere priser)

Dog er det jo mulig at du har fått 3 andre PSUer fra en batch som har inneholdt dårlige komponenter. (Fått det bekreftet?)

At to hovedkort går i stykker har jeg aldri hørt om før heller. Hvordan monterer du hovedkortene dine? ( At BIOS batteriet faller ut er da ingen krise, kortet fungerer for det. Å sette det inn igjen er heller ikke så vanskelig)

Beklager at jeg er mistenkelig, men høres litt for rart ut til at ingenting er din feil :)

Lenke til kommentar

Dog er det jo mulig at du har fått 3 andre PSUer fra en batch som har inneholdt dårlige komponenter. (Fått det bekreftet?)

At to hovedkort går i stykker har jeg aldri hørt om før heller. Hvordan monterer du hovedkortene dine? ( At BIOS batteriet faller ut er da ingen krise, kortet fungerer for det. Å sette det inn igjen er heller ikke så vanskelig)

Beklager at jeg er mistenkelig, men høres litt for rart ut til at ingenting er din feil :)

Hei!

- Den første PSUen klarte jeg selv å ødelegge med for lange skruer. Tviler på at det er noen erstatning å få på dette. Er dog lov å prøve ;)

- Mitt første hovedkort monterte jeg på korrekt måte. Men grunnet litt for mye ivrighet og raske bevegelser, klarte jeg på en måte å "knekke" løs hele batteriholderen, slik at denne satt løst. Da jeg sendte det inn, ble det også forklart at det var noen bøyde pinner på CPU-socket - Noe jeg finner ganske merkelig, da jeg har vært ytterst forsiktig med dette. Valgte derfor å kjøpe meg et nytt hovedkort. Skal dog se på det gamle, og se på muligheten om det går ann å fikse dette, for så å eventuelt selge det videre.

- At de to første PSUene ikke fungerer fra start, er ikke min feil. Jeg har dog skyld i destruksjon av batteriholder og muligens bøyde CPU-pinner (Noe jeg fortsatt finner rart å tro, men er det jeg ble fortalt", samt at jeg klarte å bruke for lange skruer i PSU nummer 3.

- Skjemkortet er ikke min feil. Har hørt om flere 5970 kort som er levert defekte til brukere, så må nesten bare håpe på at skjermkort #2 er intakt.

Alt i alt er det en dyr lærepenge som man selvsagt lærer av.

Det er LOV til å være mistenkelig. Alt i alt er dette en case som er litt for god til å være sann! Men jeg er noe distrè til tider da jeg fort kan bli litt for ivrig! :p

Lenke til kommentar
- Den første PSUen klarte jeg selv å ødelegge med for lange skruer.

- At de to første PSUene ikke fungerer fra start, er ikke min feil.

*pirk, pirk*

Men får håpe at ting går bedre nå da. ;)

Hehe.. Mente visst den første PSUen av de to siste som fungerer, altså den tredje! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...