RealSpZ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Tittelen sier alt... Dessverre Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Så den ene PSUen ødela du og fikk en ny i erstatning? (Takk for dyrere priser) Dog er det jo mulig at du har fått 3 andre PSUer fra en batch som har inneholdt dårlige komponenter. (Fått det bekreftet?) At to hovedkort går i stykker har jeg aldri hørt om før heller. Hvordan monterer du hovedkortene dine? ( At BIOS batteriet faller ut er da ingen krise, kortet fungerer for det. Å sette det inn igjen er heller ikke så vanskelig) Beklager at jeg er mistenkelig, men høres litt for rart ut til at ingenting er din feil Lenke til kommentar
RealSpZ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Så den ene PSUen ødela du og fikk en ny i erstatning? (Takk for dyrere priser) Dog er det jo mulig at du har fått 3 andre PSUer fra en batch som har inneholdt dårlige komponenter. (Fått det bekreftet?) At to hovedkort går i stykker har jeg aldri hørt om før heller. Hvordan monterer du hovedkortene dine? ( At BIOS batteriet faller ut er da ingen krise, kortet fungerer for det. Å sette det inn igjen er heller ikke så vanskelig) Beklager at jeg er mistenkelig, men høres litt for rart ut til at ingenting er din feil Så den ene PSUen ødela du og fikk en ny i erstatning? (Takk for dyrere priser) Dog er det jo mulig at du har fått 3 andre PSUer fra en batch som har inneholdt dårlige komponenter. (Fått det bekreftet?) At to hovedkort går i stykker har jeg aldri hørt om før heller. Hvordan monterer du hovedkortene dine? ( At BIOS batteriet faller ut er da ingen krise, kortet fungerer for det. Å sette det inn igjen er heller ikke så vanskelig) Beklager at jeg er mistenkelig, men høres litt for rart ut til at ingenting er din feil Hei! - Den første PSUen klarte jeg selv å ødelegge med for lange skruer. Tviler på at det er noen erstatning å få på dette. Er dog lov å prøve - Mitt første hovedkort monterte jeg på korrekt måte. Men grunnet litt for mye ivrighet og raske bevegelser, klarte jeg på en måte å "knekke" løs hele batteriholderen, slik at denne satt løst. Da jeg sendte det inn, ble det også forklart at det var noen bøyde pinner på CPU-socket - Noe jeg finner ganske merkelig, da jeg har vært ytterst forsiktig med dette. Valgte derfor å kjøpe meg et nytt hovedkort. Skal dog se på det gamle, og se på muligheten om det går ann å fikse dette, for så å eventuelt selge det videre. - At de to første PSUene ikke fungerer fra start, er ikke min feil. Jeg har dog skyld i destruksjon av batteriholder og muligens bøyde CPU-pinner (Noe jeg fortsatt finner rart å tro, men er det jeg ble fortalt", samt at jeg klarte å bruke for lange skruer i PSU nummer 3. - Skjemkortet er ikke min feil. Har hørt om flere 5970 kort som er levert defekte til brukere, så må nesten bare håpe på at skjermkort #2 er intakt. Alt i alt er det en dyr lærepenge som man selvsagt lærer av. Det er LOV til å være mistenkelig. Alt i alt er dette en case som er litt for god til å være sann! Men jeg er noe distrè til tider da jeg fort kan bli litt for ivrig! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) - Den første PSUen klarte jeg selv å ødelegge med for lange skruer. - At de to første PSUene ikke fungerer fra start, er ikke min feil. *pirk, pirk* Men får håpe at ting går bedre nå da. Endret 3. mars 2010 av Benny Lenke til kommentar
RealSpZ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 - Den første PSUen klarte jeg selv å ødelegge med for lange skruer. - At de to første PSUene ikke fungerer fra start, er ikke min feil. *pirk, pirk* Men får håpe at ting går bedre nå da. Hehe.. Mente visst den første PSUen av de to siste som fungerer, altså den tredje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå