Pubé Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Japp, er koplet til edge, gikk inn på android market og lastet ned et program, men så så jeg, WiFi var ikke skrudd på!? Bruker Nexus One BTW Har NetCom Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Står ikke inne på NetCom at jeg har brukt noe heller :!: Står at jeg ikke har brukt GPRS siden 6. februar, og da brukte jeg de siste 0,50kronene på å teste ut 3G Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bare vent, NetCom finner nok snart ut at du har surfet "gratis". Var i Sverige en gang og så hadde jeg 3kr på kontoen og jeg surfet i flere dager tilsynelatende gratis. Men etter en måned tilbake i Norge, så fikk jeg en regning fra NetCom på 500,-. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Kan man få regning når man har kontantkort da? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Men da er hvertfall "Data toggle widget" lastet ned Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kan man få regning når man har kontantkort da? Ja, for kontantkortet er koblet opp mot pappa sitt abonnement. Er sånn fri familie sak. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Man kan ikke få regning når man har kontantkort, selv om disse er knyttet til en Trådløs Familie. Operatørenes praksis har lenge vært å trekke overforbruk ved neste påfylling. Det er tvilsomt om dette er lov eller ikke. Problemet deres er at de ikke har noen teknisk løsning for å sperre datatrafikken like raskt som de kan sperre tale og SMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå