MrLuni Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Daemontools på win7, noen som har fått det til? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Daemontools fungere fint på Windows 7. Det var i tidlig beta at dette ikkje fungerte og Daemontools gav ikkje ut støtte for windows 7 før realease. Vist du leser "Release notes" fra DAEMON Tools Lite v4.35.5 Står det: Full Windows 7 support; Endret 8. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Har installert win7 fra Dell cd. Og ja leste det, men det fungerer fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kan du skrive feilmeldingen du får? Og gjerne kva OS version du har. 32/64 bit. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 win7 64bit "Dette programmet krever minimum win2000 med SPTD1,60 eller høyere. Kernel-debuggere må være deaktivert" Dette får jeg når jeg starter maskinen, og daemontools fungere ikke.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) ah, den trudde det var fikset eg. Har vertfall ikkje sett dette problemet på lenge. Først kan du gå i regedit: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Servic es\sptd Og forandre verdien Start til 4. Så uninstall du Deamon tools og re-instalere den med seinaste versionen fra heimesiden. Lykke til Endret 8. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) uhm husker ikke hvordan jeg kommer meg til HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Servic es\sptd FANT UT, skal teste nå Endret 8. februar 2010 av [email protected] Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Windowsknappen + R, skriv "regedit" i boksen som kommer opp. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Det funket ikke Samme problemet kommer opp. Skiftet regedit til 4, uninstal og reinstallerte programmet. Restart på maskin, og samme problem Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Samme feil meldingen? Eller står det SPTD 1.62 no? Dette problemet skal vere løst i 1.62 Du kan prøve denne guiden fra Deamon tools Endret 8. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Fikk det til! Tnx for hjelpen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Konge, bra du fikk det til Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Shaiz! problemet kom tilbake! "start" sto fremdeles på 4, hva kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Når du forandre verdien til 4, slår du av SPTD. Sån du kan oppgradere til nyere version. Sitt du forsatt med 1.60? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Slå av? går det ann og da? Ja er 1.60 enda står det på den problemsaken jeg for ved oppstart. Edit: Jeg gikk så vidt gjennom den guiden du linka til, og da funka. Nå når jeg ser inne på dei områda, så har ting gått tilbake som dei va. Skal da vare så sabla tungvint å måtte gjøre dette hver gang jeg vil bruke daemontools?! Er ferdig med MassEffect2, nå står Bioshock2 for tur, bare daemontools funker... Edit: Kjørte gjennom guiden igjen, da funker den igjen (enn så lenge= Endret 10. februar 2010 av [email protected] Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Får du update til 1.62 no? Du skal lengre ikkje ha dette probleme i 1.62 versionen av SPTD link Den er med version 1.62 av SPTD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå