Stoffer86 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Først: Aner ikke om dette er rett sted, men en admn får heller flytte den. Har et veldig lite brukt Nikon D40 med kitobjektiv som jeg skal selge. Noen som vet noe om pris jeg kan ta? Er i plettfri stand. Tatt i underkant av 1000 bilder og følger med eske, sandisk extreme III 4 GB minnekort og Lowepro Nova 200 AW-bag. Ingen riper eller bulker i kameraet som sagt Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg vil si 1500-2000,- er en fin pris. Det kan hende du kan få noe mer, det kan hende du må litt ned. Jeg er halvt på utkikk etter et selv, og jeg vil neppe gi mer enn ca 1000-1200, men så trenger jeg ikke objektivet, ikke plettfritt og heller ikke NÅ, så jeg er villig til å vente en stund. Men det er overraskende få av dem i omløp, når man tenker på hvor mange som er solgt. Eller egentlig er det ikke overraskende da, de gir vanvittig mye fotoglede og -kvalitet for pengene og vil være fullt brukbare lenge enda. Lenke til kommentar
boos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vil si 1500-2000,- er en fin pris. Det kan hende du kan få noe mer, det kan hende du må litt ned. Jeg er halvt på utkikk etter et selv, og jeg vil neppe gi mer enn ca 1000-1200, men så trenger jeg ikke objektivet, ikke plettfritt og heller ikke NÅ, så jeg er villig til å vente en stund. Men det er overraskende få av dem i omløp, når man tenker på hvor mange som er solgt. Eller egentlig er det ikke overraskende da, de gir vanvittig mye fotoglede og -kvalitet for pengene og vil være fullt brukbare lenge enda. Nettopp. Ingen kvitter seg med sin kjære baby! boos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå