Manx Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Da er det bare å vente til billettene blir lagt ut også er det å gå og glede seg til 10.6 http://www.vg.no/rampelys/festivalsommeren...hp?artid=589205 Billettene dukker vel opp her i løpet av kort tid vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ser man det, gamlisfestivalen prøver å trekke til seg yngre folk også i år. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Var der for 2 år siden å så Queen's of the Stone Age så er jo på tide å komme seg dit igjen, er jo bare å fortsette med Leviathan, Blood Mountain og Crack the Sky på rundgang i bilen, har holdt på i en ukes tid alt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Ikke at Mastodon er storfavoritter, dog liker et par låter er skråsikker på at jeg skal på den torsdagen. Digg at en kompis bare bor 6-7min unna. Kommer garantert til å bli et metal eller rockeband som avslutter kvelden der da. Spenndene å se hva det blir. Har ikke vært på NW siden QOTSA selv. Endret 8. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Håper vi får oppleve Crack the Skye i si heilheit, slik som dei har gjort det resten av turnên. Eit mesterverk! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette blir grisefett! Gleder meg som faen! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Porcupine Tree er visst annonsert samme dag. Da fikk jeg enda mer lyst til å dra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå