Jefe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Håper Babel starter på topp og Riera starter på venstrevingen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Skal muligens se denne med en ivrig Arsenal-supporter så dette blir en veldig interessant kamp. Og den er nok mer åpen enn mange skulle tro. Tipper det blir 0-1. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Håper vi spiller en like bra førsteomgang mot Arsenal som vi gjorde forrige kamp, gjør vi det renner det inn 3-4 mål med forsvaret Arsenal viser frem om dagen. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du overvurderer LFC som faen. Spisser deres heter Ngog. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ååååååååååååååååååååå, har du fått lagoppstillingen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du overvurderer LFC som faen. Spisser deres heter Ngog. Kuyt har nettet 3 mål siste to kampene. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tipper Gerrard netter idag Noen som vet når Torres er tilbake? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 "Før kampen mot Arsenal 10.februar sa Benitez at spissen ventes å være ute i minst 2-3 uker til." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nei,da stakk man til kamp. YNWA. Gerrard og Kuyt! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Håper vi spiller en like bra førsteomgang mot Arsenal som vi gjorde forrige kamp, gjør vi det renner det inn 3-4 mål med forsvaret Arsenal viser frem om dagen. Går du på crack? Se på den offensive rekka til Pool. Jeg er ikke redd. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Crack? Blåsyre mener du vel. Tydelig at Smågal har blitt farget av sine opphold på kopforum. Om Liverpool vinner så er det garantert på en dødball og knalltøff defensiv jobbing, akkurat som mot Everton nå sist. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det blir i hvert fall ikke noen målfest. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Crack? Blåsyre mener du vel. Tydelig at Smågal har blitt farget av sine opphold på kopforum. Om Liverpool vinner så er det garantert på en dødball og knalltøff defensiv jobbing, akkurat som mot Everton nå sist. Tror også en viktig faktor blir at vi gir Arsenal lite rom og er raskt oppi ballfører. Er vi aggresive og kjører på med folk når vi har sjans til å kontre har jeg troa. Tror likevel uavgjort kan ligge i kortene, selv om begge lag er sulten på seier. Smågal kødder vel ganske åpenbart. Håper jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Laget er ute og som forventet. Liverpool: Reina, Carragher, Insua, Skrtel, Agger, Mascherano, Lucas, Maxi, Kuyt, Gerrard, Ngog. Subs: Cavalieri, Riera, Aurelio, Babel, Spearing, Degen, Kelly. Synd Babel og Riera ikke starter. N'Gog må få mye hjelp fra Gerrard ellers så blir vi ufattelig pinglete i angrep. Faen at Babel ikke starter ass. Dobbel ja, sorry. Endret 10. februar 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Bra at Aquiliani er syk, holdt på starte en rant om bruken av Lucas. Babel og Riera burde ha spillt, spesielt nå som Arsenal sliter på kontringer. Oh, well. Det går som det går Good luck, lads. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Smågal kødder vel ganske åpenbart. Håper jeg. At du er den eneste som har fatta det til nå overrasker meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Underholdende kamptråd! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da er vi to. Babel inn for N'Gog. We need power and pace. Og det har ikke N'Gog nok av i disse matchene. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) HELVETE. Chelsea tap i dag er faen ikke bra... e: hihi, jinxed it Endret 10. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jommen sa jeg smør, og her var det liv! Men N'gog suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå