Varmo Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) 10.02.10 Arsenal - Liverpool Kampstart: 20.45 (GMT +1) Canal + Sport 1 Dommer: Howard Webb Liverpool reiser til London for å møte Arsenal i flomlyset på Emirates denne februarkvelden. Liverpool og Arsenal har møtt hverandre to ganger denne sesongen, både i ligacupen og Premier League. Arsenal har tatt seieren i begge de nevnte kampene, og vi bør kunne forvente et Liverpool-lag som er tente på revansj. Med seier her vil vi også bare være to poeng bak Arsenal og plutselig være med i kampen om 3. plassen. Liverpool er et av formlagene i ligaen om dagen, og kriget til seg tre poeng mot Everton på Anfield i helgen. Arsenal på sin side har slitt litt i det siste og har gått på to tap mot Manchester United og Chelsea de siste rundene. På skadefronten er fortsatt Torres, Benayoun og Johnson ute for Liverpool, mens resten skal være skadefri og aktuelle til troppen, bortsett fra Kyrgiakos som er suspendert etter et rødt kort i helgen. Ny viktig kamp for Liverpool, som med seier vil gå nesten helt opp i ryggen på Arsenal. Mulig startoppstilling - Liverpool: ----Reina---- Carragher-Skrtel-Agger-Insua ---Mascherano--Aquilani--- Kuyt--Gerrard--Riera ----N'Gog---- Mulig startoppstilling - Arsenal: ----Almunia---- Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy --Diaby--Fabregas--Song-- --Arshavin--Bendtner--Nasri-- Endret 8. februar 2010 av Termo Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det står Liverpool - Everton øverst der, Termo. Tenkte at jeg skulle lage kamptråd nå. Du og Smågal har jo styrt det totalt, så blir liksom ikke. Anyways, bare rop ut i TIA-tråden når dere trenger help så trør en av oss andre til. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tenker jeg putter denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Det står Liverpool - Everton øverst der, Termo. Tenkte at jeg skulle lage kamptråd nå. Du og Smågal har jo styrt det totalt, så blir liksom ikke. Anyways, bare rop ut i TIA-tråden når dere trenger help så trør en av oss andre til. Hehe, så det nå, brukte malen fra forrige gang som du sikkert skjønner. Vi kan godt dele på litt ja, men synes ikke det er så ille, bruker 15-20 min på en kamptråd når jeg har malen klar. Endret 8. februar 2010 av Termo Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Dette blir en utrolig spennende kamp. Vi må spille mye bedre enn vi har gjort til nå i sesongen, men vi hevet oss mot United, så vi kan også gjøre det nå. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er veldig spent på denne kampen jeg også, viktig kamp som vi må/bør vinne. Håper å se ett lag med motivasjon og står på og gir alt dem kan, for det må vi om vi skal ha seier her tror jeg. Bortebane også er ganske nifst men får håpe på det beste Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Forsetter vi i den gode steamen kan vi vinne denne kampen. Sinnsvakt høyt press og press på ballfører er nøkkelen til seier. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Denne kampen gleder jeg meg til! Og vinne denne vil gjøre resten av vårsesongen mye bedre! Men når det kommer til spillet, så tror jeg blir en veldig målfattig kamp. Liverpool har funnet tilbake til det gode forsvarspillet, men yter minimalt offansivt. Jeg vil tro at Arsenal har presset i store deler av kampen, og enten scorer et mål, eller så er Liverpool effektive og stikker av med 0-1 i sekken. Blir spennende å se om de forsatt har innsats og viljen de hadde i Everton kampen, da kan det fort bli spennende. Nøkkelen er å være pottetette i forsvar å ikke la Arsenal stikke gjennombrudspassninger på 16-meteren. Husk på at Arsenal nesten aldri avslutter utforbi 5-meteren. Endret 8. februar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Husk på at Arsenal nesten aldri avslutter utforbi 5-meteren. Leste et sted at Arsenal har flere scoringer utenfor 16-meteren enn noe annet lag. Noen her på forumet som skrev det, husker ikke helt hvem. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Avslutninger på mål da... Go ahead og lag kamptråd til City du Jeffy Tror forøvrig vi tar denne, Arsenal i motbakke og vi det motsatte. Skal de fortsette det tradisjonelle Arsenal-spillet med å sentre ballen inn i mål, mot et godt organisert forsvar som ikke har sluppet inn mål på flere kamper blir det som å spille mot Vidic&co, altså lett. Gleder meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Spennende mtp resultatet i denne kampen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 [quote name='Jotun' date='09/02-2010 : 08:52' post='15185937'] Spennende mtp resultatet i denne kampen... agreed. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det står Liverpool - Everton øverst der, Termo. Tenkte at jeg skulle lage kamptråd nå. Du og Smågal har jo styrt det totalt, så blir liksom ikke. Anyways, bare rop ut i TIA-tråden når dere trenger help så trør en av oss andre til. Lag en til AV - United da. Vet ikke om jeg gidder, og er vel ingen andre som gidder heller. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Go ahead og lag kamptråd til City du Jeffy Skal vi ikke spille Europa League først? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Det har du sikkert helt rett i. Huff, EL ja... Meldes for øvrig nå at Aquilani er syk og uaktuell mot Arsenal. Synd e: Men da kan jo dere ta 1 kamptråd hver da så er det sorted out liksom? Endret 9. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da blir det Lucas-Masche mot Arsenal da. Likså greit, feilpassninger mot kontringsterke Arsenal vil jeg helst slippe. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Med Aquilani ute tipper jeg vi stiller sånn som dette: ----Reina---- Carragher-Skrtel-Agger-Insua ---Mascherano--Lucas--- Kuyt--Gerrard--Riera ----N'Gog---- Eventuelt med Maxi på høyre og Kuyt på topp. Endret 9. februar 2010 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Trukke N'Gog blir å finne(alene) på topp mot arsenal for en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vermaelen hadde spist han levende. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Basert på hvem som hadde på seg hvitt overtrekk på dagens trening (samme teori som traff mot Everton), blir dette laget. ----Reina---- Carragher-Skrtel-Agger-Insua --Mascherano--Lucas-- Kuyt--Gerrard--Maxi ----N'Gog---- Altså samme som mot Everton, med Skrtel inn for Kyrgiakos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå