Gå til innhold

PL: Arsenal - Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

10.02.10

Arsenal - Liverpool

Kampstart: 20.45 (GMT +1)

Canal + Sport 1

Dommer: Howard Webb

5cf497c53c15a7a3e82276ad8961a716-getty-fbl-eng-pr-liverpool-arsenal.jpg

Liverpool reiser til London for å møte Arsenal i flomlyset på Emirates denne februarkvelden.

Liverpool og Arsenal har møtt hverandre to ganger denne sesongen, både i ligacupen og Premier League. Arsenal har tatt seieren i begge de nevnte kampene, og vi bør kunne forvente et Liverpool-lag som er tente på revansj. Med seier her vil vi også bare være to poeng bak Arsenal og plutselig være med i kampen om 3. plassen.

Liverpool er et av formlagene i ligaen om dagen, og kriget til seg tre poeng mot Everton på Anfield i helgen. Arsenal på sin side har slitt litt i det siste og har gått på to tap mot Manchester United og Chelsea de siste rundene.

På skadefronten er fortsatt Torres, Benayoun og Johnson ute for Liverpool, mens resten skal være skadefri og aktuelle til troppen, bortsett fra Kyrgiakos som er suspendert etter et rødt kort i helgen.

Ny viktig kamp for Liverpool, som med seier vil gå nesten helt opp i ryggen på Arsenal.

Mulig startoppstilling - Liverpool:

----Reina----

Carragher-Skrtel-Agger-Insua

---Mascherano--Aquilani---

Kuyt--Gerrard--Riera

----N'Gog----

Mulig startoppstilling - Arsenal:

----Almunia----

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

--Diaby--Fabregas--Song--

--Arshavin--Bendtner--Nasri--

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står Liverpool - Everton øverst der, Termo.

Tenkte at jeg skulle lage kamptråd nå. Du og Smågal har jo styrt det totalt, så blir liksom ikke. Anyways, bare rop ut i TIA-tråden når dere trenger help så trør en av oss andre til. ;)

Lenke til kommentar

Tenkte at jeg skulle lage kamptråd nå. Du og Smågal har jo styrt det totalt, så blir liksom ikke. Anyways, bare rop ut i TIA-tråden når dere trenger help så trør en av oss andre til. ;)

Hehe, så det nå, brukte malen fra forrige gang som du sikkert skjønner. Vi kan godt dele på litt ja, men synes ikke det er så ille, bruker 15-20 min på en kamptråd når jeg har malen klar.

:)

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Denne kampen gleder jeg meg til! Og vinne denne vil gjøre resten av vårsesongen mye bedre!

Men når det kommer til spillet, så tror jeg blir en veldig målfattig kamp. Liverpool har funnet tilbake til det gode forsvarspillet, men yter minimalt offansivt. Jeg vil tro at Arsenal har presset i store deler av kampen, og enten scorer et mål, eller så er Liverpool effektive og stikker av med 0-1 i sekken.

Blir spennende å se om de forsatt har innsats og viljen de hadde i Everton kampen, da kan det fort bli spennende. Nøkkelen er å være pottetette i forsvar å ikke la Arsenal stikke gjennombrudspassninger på 16-meteren. Husk på at Arsenal nesten aldri avslutter utforbi 5-meteren.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Avslutninger på mål da... ;)

Go ahead og lag kamptråd til City du Jeffy :D

Tror forøvrig vi tar denne, Arsenal i motbakke og vi det motsatte. Skal de fortsette det tradisjonelle Arsenal-spillet med å sentre ballen inn i mål, mot et godt organisert forsvar som ikke har sluppet inn mål på flere kamper blir det som å spille mot Vidic&co, altså lett. Gleder meg.

Lenke til kommentar

Lag en til AV - United da. Vet ikke om jeg gidder, og er vel ingen andre som gidder heller. :p

Lenke til kommentar

Med Aquilani ute tipper jeg vi stiller sånn som dette:

----Reina----

---Mascherano--Lucas---

Kuyt--Gerrard--Riera

----N'Gog----

Eventuelt med Maxi på høyre og Kuyt på topp.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Basert på hvem som hadde på seg hvitt overtrekk på dagens trening (samme teori som traff mot Everton), blir dette laget.

----Reina----

--Mascherano--Lucas--

Kuyt--Gerrard--Maxi

----N'Gog----

Altså samme som mot Everton, med Skrtel inn for Kyrgiakos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...