Nilsen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Cooler Master har gjort et par oppgraderinger på en tidligere slager som skal mette de fleste, Les mer Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Et bra kabinett ser det ut til og den dokking løsningen på toppen var smart. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvorfor i alle dagar kan de ikke få dett hovedkorthullet til å passe dagens sokler. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 heh, lært av obsidian tydeligvis. det er bra. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) *feil tråd* Endret 8. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Genial dockingløsning. Da trenger man jo ikke ekstern.. Men savner Antec p180 serien i grafene... Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Spørsmål: Hvilke sokler er det snakk om som ikke får plass? Jeg lurer på å kjøpe dette sammen med en AMD PhII 965 på et M4A79XTD. Vil det få plass? Og vil jeg måtte fjerne harddisk-brønner om jeg kjøper et HD5850? Dette ser veldig fristende ut, så m.a.o. for godt til å være sant Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Alle sokler får plass, det er hovedkorthullet til kjølermontering med bakplate uten demontering av hovedkort det er snakk om Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ah ok, takk for oppklaringen! Lenke til kommentar
Kjell-arne Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) "Sidedøren er helt slett, det eneste som bryter flaten er to viftehull. Her kan du montere totalt to vifter, med muligheten til å velge mellom fire størrelser. Det maksimale her er 120 mm brede enheter." Denne er feil. Jeg flyttet den viften som sto øverst i kabinettet til sidedøren uten problemer (140 mm). Det er plass til følgende: 5x 140mm vifter (2 medfølger). - To i sidedøren. - To øverst i kabinettet. - En foran. 1x 120mm vifte (medfølger). - En i bakpanelet. 1x 80mm vifte (ikke medfølgende). - En i sidedøren bak hovedkortbrettet. Endret 8. april 2010 av Kjell-arne Lenke til kommentar
Kjell-arne Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Spørsmål: Hvilke sokler er det snakk om som ikke får plass? Jeg lurer på å kjøpe dette sammen med en AMD PhII 965 på et M4A79XTD. Vil det få plass? Og vil jeg måtte fjerne harddisk-brønner om jeg kjøper et HD5850? Dette ser veldig fristende ut, så m.a.o. for godt til å være sant Ja, 5850 vil få god plass. Bruker selv 5870 Eyefinity edition med litt plass til overs (har ikke PCen foran meg for øyeblikket, men er rundt 5~ cm til overs(etter hukommelsen)). Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Vil det si at jeg som bruker en Zalman cnps9500 kjøler ikke vil få plass til hk med denne kjøleren? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Alle sokler får plass, det er hovedkorthullet til kjølermontering med bakplate uten demontering av hovedkort det er snakk om Hmm, hva mener dere med det ? Synes det er litt uklart, kan noen forklare det litt bedre ? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det var ikke noe problem. Bakplaten kommer bare skjevt ut i forhold til hullet i platen hovedkortet festes i Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Alle sokler får plass, det er hovedkorthullet til kjølermontering med bakplate uten demontering av hovedkort det er snakk om Hmm, hva mener dere med det ? Synes det er litt uklart, kan noen forklare det litt bedre ? Hullet bak hovedkortet er der for at man skal kunne bytte cpu-kjøler uten å måtte skru løs hovedkortet. Man trenger da bare å løsne høyre-(og selvfølgelig venste) sidedør og skru løs platen som sitter på baksiden av hovedkortet. Hullet i hovedkortbrettet i dette kabinettet er imidlertid litt for lite for enkelte hovedkort, så man allikevel må skru løs hele hovedkortet for å bytte cpu-kjøleren. Get it? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja, tror det. Så man kan bruke alle typer hovedkort og alle typer kjølere, bare at det er litt mer jobb å montere enkelte ? Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vet at dette er en gammel tråd, men lurer på om dette kabinettet har plass til to stk GTX 560 ti kort? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Den har plass til 30,4 cm lange skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå