TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei Første så vet jeg ikke om denne er riktig plassert. Jeg har vært arbeidsledig noen måneder nå og har vært registrert hos nav noen uker. Første gangen jeg var der sa den ene der noe om noen kurs, men jeg finner ikke noe om noen kurs på sidene dems? Noen som kan linke til /fortelle om disse kursene? Føler jeg må gjøre noe snart, har ikke gjort noen ting på 2 måneder+ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Hei Første så vet jeg ikke om denne er riktig plassert. Jeg har vært arbeidsledig noen måneder nå og har vært registrert hos nav noen uker. Første gangen jeg var der sa den ene der noe om noen kurs, men jeg finner ikke noe om noen kurs på sidene dems? Noen som kan linke til /fortelle om disse kursene? Føler jeg må gjøre noe snart, har ikke gjort noen ting på 2 måneder+ Det kryr av forskjellige kurs man kan melde seg på, og det beste er egentlig å ta kontakt med din kontaktperson hos NAV og spørre hva de kan tilby i din kommune. De mest brukte kursene er vel Truckfører og tungtransportlappen, men man kan få alt fra data til norskkurs om det skulle trenges Endret 8. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Takk for svar Er det viktig at jeg spør den kontaktpersonen? Kan ikke huske hvem det var, eller skal jeg bare dra ned i morgen å spørre om kurs ? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Takk for svar Er det viktig at jeg spør den kontaktpersonen? Kan ikke huske hvem det var, eller skal jeg bare dra ned i morgen å spørre om kurs ? Det avgjøres av din fødselsdato hvem som er din saksbehandler, så bare oppgi dette når du ringer og de vil sette deg over til rett person Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Tusen takk, da tror jeg jeg drar ned dit i morgen, er bare 15 min med buss uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå