Gå til innhold

[Løst]Flytte Domeneregistrering til ny disk

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har en PC med Windows 7 Pro som jeg ønsker å bytte disk på og reinstallere Win7.

PCen er meldt inn i et Domene. Er det mulig å kopiere filer/innstillinger fra den gamle disken til den nye slik at jeg kan få den nye installasjonen av PCen registert i Domenet?

Har ikke tilgang til å melde PCen inn i domenet og det tar litt tid for IT-avdelingen til å gjøre det for meg.

Mvh

Jester

Endret av Jester7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Jeg har en PC med Windows 7 Pro som jeg ønsker å bytte disk på og reinstallere Win7.

PCen er meldt inn i et Domene. Er det mulig å kopiere filer/innstillinger fra den gamle disken til den nye slik at jeg kan få den nye installasjonen av PCen registert i Domenet?

Har ikke tilgang til å melde PCen inn i domenet og det tar litt tid for IT-avdelingen til å gjøre det for meg.

Mvh

Jester

Ja og Nei. Du kan klone en disk slik att den nye disken din blir helt lik den gamle, men da vil ikke maskinen bli reinstallert.

Men det er den eneste løsningen eg veit om akkuratt nå desverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

en ting du kan prøve er å ta en backup av systemet til dvd plater og så skifter du disk og legger tilbake backupen. Virker det ikke, er det bare å sette i den gamle disken.

Om der er en it-avdeling, så er det vel den avdelingen sitt utstyr og dermed de som har ansvaret for innmelding og utmelding av maskiner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...